Lodge Crater Forest Tented Lodge

Lodge Crater Forest Tented Lodge

6.7Voldoende

Tanzania en Zanzibar, Tanzania, Karatu

Op vakantie geweest naar Crater Forest Tented Lodge?

6.7Voldoende

Lodge info

Meer lodge info

3 reviews over Lodge Crater Forest Tented Lodge

• 2H.J.van IJssel11-11-2013

Deze nooit meer

Wij hebben 18 dagen door Tanzania getrokken, maar helaas was ons tweede Camp de aller aller slechtste van onze hele trip. Allereerst moesten we over een 10km lange zeer slechte weg om het Camp te bereiken (25min.). de ontvangst was zeer matig. De Tent op wiebelende palen was een exemplaar om zeeziek van te worden. Er waren weliswaar een douche, wastafel en toilet, maar die waren van voor de oorlog. de bedden waar benen bedreigend met gemene uitsteeksel, waaraan ik en mijn vrouw ons toch behoorlijk hebben verwond. Het eten was middelmatig. Voor dit Camp van ons een dikke 0..

Gereisd met partner in oktober 2013

• 8M van Meurs04-03-2011

Bijzondere plek.

Crater forest tented camp is een kleinschalig camp op een uniek plek in de "buurt" van de Ngorogoro krater. De ligging is heel mooi met een prachtig uitzicht op het bos. De tenten zijn heel leuk ingericht, het personeel( Masai jongens) heel vriendelijk lekker gegeten. Wij waren begin december 1 avond de enige gasten maar de lounge tent was lekker met een openhaardje en de kok had weer zijn best gedaan. Een aanrader dus.

Gereisd met partner in december 2010

• 10Jip24-03-2009

nog nooit zo iets moois gezien

hetis een geweldige lodge/tent met een eigen toilet douche en wastafel. het uitzicht is echt geweldig over de bossen. De weg naar de Lodge toe is een echt avontuur. het personeel was super vriendelijk en het eten is lekker. De masai krijgers bewaken de omgeving en brengen je ook naar de lodge/tent 's avonds ivm de wilde dieren die er zouden kunnen lopen.

Gereisd met vrienden in april 2008

Lodge Crater Forest Tented Lodge info