Hotel Sunrise Beach Resort

5,3

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Sunrise Beach Resort voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Sunrise Beach Resort in het Nederlands

Er wordt gestolen door het personeel

Talpe, 3-3-2012

Tijdens mijn verblijf heb ik weet van 3 diefstallen uit de kluizen in de kamers. Ik was zelf één van de ongelukkigen. Het personeel dat wellicht over een loper beschikt, is er onweerlegbaar bij betrokken. Het management doet er niets aan. De Indische manager is van mening dat elke misnoegde gast 'ongelijk' heeft. Als je klacht neerlegt, stuurt hij de politie op je af wegens 'smaad en laster'.

Mooie ligging, goed hotel

anita schavemaker, 3-9-2011

Uitrusten in een hotel direct gelegen aan een prachtig wit strand. Alsof je op Zanzibar bent (de zee is prachtig blauw). Het eten is heerlijk (vraag naar een tafeltje op het strand met kaarslicht!). Anita Schavemaker

nooit meer

Willie, 23-12-2009

Tanzania een heel mooi land,veel armoede maar de cultuur en mensen zijn fantastich.Dar es Salaam is ook meer dan de moeite waard,je hebt wel tijd nodig om de stad te ontdekken.

We waren bijna 3 weken in Sunrise Beeach resort.Het is een vreselijk slecht resort.

Prachtig gelegen aan South Beach naast Kippepeo.Het wordt gerund door een indieer, dat hebben we geweten.Het eten is nooit gekoeld, elke dag.We waren met een grote groep en elke keer was er niet genoeg.

We zijn dan ook na 2 dagen bij kippepeo gaan eten, waar het wel goed was.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunrise Beach Resort in Dar Es Salaam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunrise Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sunrise Beach Resort scoort een 5.33 uit 10 op basis van 3 reviews.