Hotel Palace

Met vrienden

Niet aan te raden!

Anne
5-1-2010

Het enige chique aan dit hotel is de naam.

We waren er tijdens onze laatste nacht van een groepsrondreis en dat verpest echt de hele vakantie ervoor. Je moet uren op je eten wachten en je kunt er niet eens bier bestellen (omdat hotel door moslims wordt geleid). In de omgeving van het hotel is het (zeker 's avonds) niet veilig, om op straat te gaan en het ligt helemaal aan het verkeerde einde van de stad, waardoor je ook met een taxi niet makkelijk naar een ander restaurant kunt.

Op de kamers heb je de keuze om: óf te stikken bij 35 graden warmte óf te bevriezen in de airco, die op bedhoogte direct op je bed blaast en maar 1 stand kent.

Kortom: zelfs voor 1 nacht, zouden wij hier NOOIT meer naartoe gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palace in Dar Es Salaam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.