Lodge Mount Meru Game Lodge & Sanctuary

Lodge Mount Meru Game Lodge & Sanctuary

Lodge

We hebben een aantal aanbieders voor Mount Meru Game Lodge & Sanctuary voor je op een rij gezet:

1 review over Lodge Mount Meru Game Lodge & Sanctuary in het Nederlands

2007

Leuk overnachtingsadres op een half uur rijden van Int. 18

Frans & Kitty Broekman
30-10-2007

Leuk overnachtingsadres op een half uur rijden van Kilimanjaro Int. Airport, 18 km. ten oosten van Arusha.

Kamers opgetrokken uit lokale materialen. Netjes en schoon, maar zonder veel poespas.

Tot de lodge behoort een sanctuary. Interesant om te bezoeken.

Gereisd Met partner in Tue Oct 30 2007 08:26:20 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Lodge info

• Balkon / terrasAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Mount Meru Game Lodge & Sanctuary in Arusha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Mount Meru Game Lodge & Sanctuary zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.