Hotel le jaccaranda

5,7

5 reviews over Hotel le jaccaranda in het Nederlands

zeer slecht, absoluut niet doen,

jaap
23-7-2011

de kamer is een kaal hok, weinig verlichting, schimmel op de muren, geen spiegel, lekkende w.c. nat op de vloer. Geen drinkwater op de kamer.

Gereisd Met partner in Wed Jun 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Helemaal niets !!

Greet en Tinus Schouten
12-6-2010

Zijn hier gelukkig maar ëën nacht gebleven , dat soort toestanden zijn wij europeanen niet gewend

Gereisd Met vrienden in september 1996

Aardig hotel voor 1 nacht

Anne
16-12-2009

Voor 1 nacht is dit prima, langer zou ik er niet graag willen blijven. De kamers zijn zeer eenvoudig en in de avond is er behoorlijk wat straatlawaai. De mensen zijn zeer vriendelijk en het restaurant is niet meer zo goed als het vroeger blijkbaar was. In de tuin is het goed toeven. Kortom: prima hotel voor de doorreis.

Gereisd Met partner in januari 2009

leuk hotel

Jip
24-3-2009

Wij vonden Hotel redelijk in de tuin sprongen de apen van de ene naar de andere tak en de ligging is redelijk je kunt naar het centrum van Arusha lopen (alleen overdag veilig) Wij zaten niet in het hoofd gebouw en onze kamer was heel erg vochtig. wij zijn er 1 nacht geweest en dat vonden wij echt voldoende. wel een groot voordeel is dat je de koffers kunt laten staan voor een aantal dagen aangezien wij een paar dagen op game drive waren.

Gereisd Met vrienden in Tue Apr 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

leuk hotel

Carolien
8-8-2008

Prima hotel om een nachtje te verblijven. De mensen zijn vriendelijk. Het restaurant heeft uitstekend eten. Daar de nederlands is kok kunnen de liefhebbers er zelfs kroketten krijgen. Het is goed toeven in de tuin. De kamers zijn eenvoudig en schoon.

Gereisd Met vrienden in Fri Aug 08 2008 22:12:42 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel le jaccaranda in Arusha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel le jaccaranda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.