Hotel Impala

3 reviews over Hotel Impala in het Nederlands

Gedateerd hotel

Theo
4-9-2015

Gedateerd hotel in centrum van Arusha. Hotel heeft beste tijd gehad. Binnen 10 dagen 2 maal daar in verschillende kamers gelogeerd. Na het douchen staat de badkamer blank. Brandmelders en vluchtplan waren nergens te vinden. Hotel heeft zwembad maar het water was zo ontzettend koud en troebel dat niemand ging zwemmen.

2008

Tegenvaller

Remy
20-9-2008

We hebben gelukkig maar 1 nacht in dit hotel hoeven slapen. Ten opzichte van de hotels in de nationale parken is dit een zeer matig hotel. De kamers zijn zeer oud, kleine bedden en het personeel is niet altijd even vriendelijk. Het eten is smaakloos en we raden aan zeker niet in het continentale restaurant te gaan eten. Het eten is helemaal uitgedroogd omdat het te lang staat. Gelukkig vallen de prijzen voor internet mee, dus daar kun je de tijd dan een beetje mee doorkomen.

Gereisd Met partner in september 2008

Slecht onderhouden kamers

C. den Hartog
8-9-2008

Het eten is er prima, maar de badkamer van zowel ons als die van onze kinderen zagen er slecht uit. Het water lekte onder de douche van onze kinderen de slaapkamer in en bij ons lekte het water onder het bad door de badkamer in. Dus de handdoeken gebruikt om de kamers droog te maken. We hadden maar 1 overnachting, dus we hebben het maar zo gelaten.

Gereisd Familie in februari 2008

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Op het terreinTuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Impala in Arusha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Impala zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.