Reviews over Taitung

Prima hotel met veel gratis extra's

Annelies,
    10-4-2015

Prima, smaakvol hotel uit een keten van hotels in Taiwan. Zeer verzorgd met vriendelijk personeel. Onze kamer had uitzicht en een flink tweepersoonsbed, flatscreen t.v. en airco, badkamer met doucheruimte. Naast een Aziatisch ontbijtbuffet ook mogelijk 'westers' te ontbijten. Goed verzorgd. Bovendien staat op de parterre voor de gasten 24 uur koffie (Jura koffiezetapparaat), thee en frisdranken gratis ter beschikking evenals schepijs en dumplings. De midnight snack om 21 uur bleek een compleet buffet te zijn, ook weer gratis voor de gasten! Gebruik hotel(vouw)fietsen gratis. Men spreekt spaarzaam wat Engels en is zeer behuilpzaam.

Mooiste hotel van de rondreis

ale,
    8-1-2015

Alles is tiptop in orde. Heel ruime kamers met veel voorzieningen.

Mooie ligging. Vriendelijke bediening. Maaltijden zijn overdadig.

Hot spring hotel nabij Jhihben N.P. en Taitung

Elly,
    30-8-2011

Dit jaar wederom gekozen voor dit prachtige hot spring hotel.

Vorig jaar gekozen voor verblijf in een cabin, nu een luxe kamer in het hotel.

Het loont altijd de moeite om gewoon langs te gaan, en te vragen naar de best rate.

Vrijdag en zaterdag zijn duurdere dagen.

Hotelkamer met 2 dubbele bedden, hot spring bad incl ontbijt voor € 75 voor 3 personen incl ontbijt.

's avonds lekker relaxen na een dag wandelen in het zwembad,geopend tot 22.30 uur .

Ontbijt: uitgebreid in chinese stijl, je kunt natuurlijk altijd een broodje roosteren.

Wij komen hier zeker weer terug.

Rainbow Resort bij Jhihben National Park ( 5 min)

Elly ,
    20-9-2010

We zijn een aantal hotels afgereden,aan het begin van het dorp staan de meest dure en luxieuse hotels, aan de rand van het centrum vonden we het Rainbow Resort.

Wij verbleven hier voor 2 nachten in een cabin.

Men heeft hotelkamers en een aantal cabins voor gezinnen.

Cabin was netjes en schoon,met 2 dubbele bedden,koelkastje,badkmr + toilet.

Het pers. in de lobby spreekt een beetje engels,in het restaurant spreekt men geen engels,dat hebben we opgelost met aanwijzen in een " point it" boekje,waar je dmv plaatjes kunt aanwijzen mbt eten. ( rijst,kip,enz) er was veel keuze.

Eten vonden wij erg lekker.

Het Resort heeft een heerlijk zwembad,met thermaalbad,massagestoelen,en bubbelbad om te ontspannen na een dagje wandelen in de natuur.

Het zwembad is open tot 's avonds 23 uur.

( zoals bij alle hotels in Taiwan;badmuts verplicht

Een hotel waar we zeker nog een keer willen terugkomen.

Taitung scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews