Hotel Sunworld Dynasty Taipei

HotelWeer vandaag29°24°
Hotel Sunworld Dynasty Taipei
6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Sunworld Dynasty Taipei voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Sunworld Dynasty Taipei in het Nederlands

zeer prettig

Erika, 24-9-2009

Prettig hotel, centraal gelegen voor het doel waarvoor ik in Taipei was (Deaflympics 2009). In de nabijheid van metro en bus.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Als ik nog eens in de buurt ben zal ik hier zeker weer overnachten

Nieuwe naam sinds zomer 2006 is Sunworld Dynasty

Erik & Sandya de Ruijter, 12-6-2007

Nieuwe naam sinds zomer 2006 is Sunworld Dynasty.

Uitstekende kamer (suite) voor deze prijs, met luxe badkamer, kingsize bed en gratis thee/koffiezetter. Erg uitgebreide faciliteiten: o.a. tour desk, winkels, business center en 2 uitstekende restaurants. Goede sportclub, wel lastig dat ook voor heren een badmuts verplicht is.

Luxe ontbijtbuffet. Speciaal in gangen en restaurant merk je wel onderhoudsachterstand: o.a. een paar hardnekkige lekkages. Andere gasten klaagden ook over oude kamers, sommige verdiepingen (waaronder de onze) al wél gerenoveerd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunworld Dynasty Taipei in Taipei, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunworld Dynasty Taipei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sunworld Dynasty Taipei scoort een 6.25 uit 10 op basis van 4 reviews.