Hotel Les Suites Taipei Da-An

Hotel Les Suites Taipei Da-An

We hebben een aantal aanbieders voor Les Suites Taipei Da-An voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Les Suites Taipei Da-An in het Nederlands

Fantastisch hotel

C&K
1-10-2010

Personeel zeer vriendelijk. Schone en mooie kamers. Heerlijk ontbijt. Je kunt gratis gebruik maken van de computers en internet.

Gereisd Met partner in Wed Sep 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Les Suites Taipei Da-An in Taipei, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Les Suites Taipei Da-An zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.