Hotel Evergreen Laurel Taipei

We hebben een aantal aanbieders voor Evergreen Laurel Taipei voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Evergreen Laurel Taipei in het Nederlands

Fantastisch hotel

Decembersneeuw
24-1-2011

Dit hotel wordt vooral gebruikt voor transitpassagiers van Eva Green. Alles aan dit hotel is geweldig, van de vriendelijke bediening tot het romantische binnentuintje. De inrichting doet luxe aan en de kamers zijn rijkelijk voorzien van schone bedden, badkamer, tv etc. Vooral het lopend buffet is een aanrader. De meest heerlijke Aziatische als ook Westerse gerechten zien er appetijtelijk uit en de bediening is snel en vriendelijk. Echt een aanrader voor bezoekers van Taipei!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Evergreen Laurel Taipei in Taipei, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Evergreen Laurel Taipei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.