Hotel Eight Zone

Hotel Eight Zone

We hebben een aantal aanbieders voor Eight Zone voor je op een rij gezet:

Laatste review

Hotel Eight Zone ligt zeer centraal in het centrum van Taipei.

We verbleven hier 4 nachten. (hogere prijsklasse,maar de meerprijs zeker waard)

Vanaf airport,neem shuttlebus voor NTD 150 p.p (€4 ) en stap uit bij halte nr. 9,

straat oversteken,en 200 mtr naar re. na viaduct li.

Aan te bevelen: Taipei Easy Card ( OV chip)

Alle kmrs hebben een eigen thema, modern luxe en toch sfeervol.

Er wordt veel met indirect licht en spotjes gewerkt. (soms even zoeken hoe het licht uit moet)

Zeer grote badkamer met vrijstaande wirlpool, TV en radio, afgescheiden door kamerbrede schuifdeur.

Ruime douche en toilet.

Ontbijt: Uitgebreid,een mix van zowel westers als chinees.

Dagelijks 1 gratis cocktail, goede verse koffie en thee heel de dag gratis.

Tip voor een dagje uit:

Ga met de MRT naar station Taipei ZOO, en neem de 4 km lange kabelbaan naar de Maokong tea plantations. ( kost ongeveer € 2 )

Schitterende uitzichten, en neem eens een traditionele thee met een hapje, uitgebreid eten ook mogelijk.

Kenmerken
Jacuzzi op kamer
Airco
Restaurant
Parkeren mogelijk

1 review over Hotel Eight Zone in het Nederlands

Hotel Eight Zone ligt zeer centraal in het centrum van Taipei.

We verbleven hier 4 nachten. (hogere prijsklasse,maar de meerprijs zeker waard)

straat oversteken,en 200 mtr naar re. na viaduct li.

Aan te bevelen: Taipei Easy Card ( OV chip)

Alle kmrs hebben een eigen thema, modern luxe en toch sfeervol.

Ruime douche en toilet.

Ontbijt: Uitgebreid,een mix van zowel westers als chinees.

Dagelijks 1 gratis cocktail, goede verse koffie en thee heel de dag gratis.

Tip voor een dagje uit:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eight Zone in Taipei, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eight Zone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.