Hotel Dong Wu

3 reviews over Hotel Dong Wu in het Nederlands

Betaalbaar en prettig hotel

Elly
11-9-2013

Ook dit jaar verbleven wij naar volle tevredenheid voor 4 nachten in dit hotel.

Zie ook uitgebreide recensie in 2011.

Goede prijs kwaliteit.

Prima hotel voor zeer betaalbare prijs

Elly
13-9-2011

We verbleven hier uiteindelijk 4 nachten,omdat het hotel ons goed beviel.

Het hotel ligt vlak bij de Taipei Bridge, op loopafstand van de rivier en vlakbij het nieuwe MRT station Daqiaotou exit Yongle Elementary School. ( 500 mtr. )

Het Dong Wu hotel ligt aan een doorgaande weg. ( geen geluidsoverlast )

Prima uitvalsbasis om heel Taipei te verkennen.

Tijdens ons verblijf een mix van jongere Japanners, Chinezen en enkele Europeanen.

Kamer:

Zeer ruime lichte kamer met 2 dubbele bedden,en ruime zithoek, tv, koelkastje enz.

Heerlijke stevige bedden.

Ontbijt:

Traditioneel chinees, maar er is ook brood/toaster. jam en eieren.

Veel mensen zitten tijdens het ontbijt gezellig een krantje te lezen, ook zijn er diverse chinese en engelstalige bladen te lezen.

Deze ruimte is tevens leesruimte / internethoek met gratis internet PC's met diverse grote flatscreen tv's.

Personeel:

Zeer behulpzaam, men spreekt voldoende engels.

Tips:

Ga 's avonds naar de trendy wijk Ximending.

erg goed

jannie ruud en rico
14-9-2010

erg goed hotelzijn er nu 2 keer geweest met mooie kamers wij hadden een 3 persoonskamer erg groot met zithoek en hele fijne bedden erg vriendelijke bediening die je overal mee helpen en het vertalen van engels naar chinees erg handig omdat er maar weinig mensen engels praten het ontbijt is chinees en beperkt westers alleen jam en boterhammen maar ja er komen niet zoveel westerse mensen oh en de ontbijt zaal staat vol met de nieuwste tijdschriften is ook een taiwanneese gewoonte er is geen restaurant bij zit ook vrij internetten bij et de nieuwste computers van appel

We hebben een aantal aanbieders voor Dong Wu voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dong Wu in Taipei, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dong Wu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.