Sorteren

Reviews over Taipei

Voor herhaling vatbaar!!

Mohammed Mosto
    17-4-2018

Geweldige winkel ervaring heerlijk geshopt met zeer vriendelijk personeel en geweldige restauranten om lekker te eten!

Mooie schone stad

B schilders
    13-1-2018

Mooie stad met veel verrassende bezienswaardigheden. Mooie speeltuintjes voor de kinderen

Bijzondere stad

gaston_marloes
    22-7-2017

Ondanks dat Taipei nog niet zolang door de chinezen is bewoont, hebben ze er een prachtige stad van gemaakt en alle oorspronkelijke gebouwen laten staan.

Aziatische stad voor aziaten.

bennad
    21-1-2017

Op mijn reis naar Thailand had ik een lange overstap van 1 dag in Taipei,en die tijd heb ik gebruikt om Taipei te bekijken.Er zijn een aantal dingen die opvallen als je door de stad loopt:het grote aantal oudere motorscooters die er rondrijden ,en het grote aantal mensen die met operatie-maskers op hun gezicht door de stad lopen.Deze twee hebben volgens mij met elkaar te maken,hoewel het dan wel vreemd blijft om te zien dat het masker wel af gaat om een sigaretje te roken...

Taipei is een echt oosters georienteerde stad.Bijna niemand spreekt Engels,en leesbare wegbewijzering en fatsoenlijke stadsplattegronden zijn schaars.

Taipei mag dan een redelijk ontwikkelde stad zijn,maar het is zeker niet ingespeeld op westerse toeristen.

Taipei scoort een 8 uit 10, op basis van 15 reviews