Hotel Shangri-La's Far Eastern Plaza

Hotel Shangri-La's Far Eastern Plaza
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Shangri-La's Far Eastern Plaza voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Shangri-La's Far Eastern Plaza in het Nederlands

Niks mis mee!

Mirelle
24-9-2010

Voldoet aan de verwachtingen van een grote keten hotel. Alles is perfect geregeld. De sfeer is eerder zakelijk dan persoonlijk. De superior room is ruime en schoon en van alle gemakken voorzien. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en goed. Het hotel ligt dichtbij het treinstation en dichtbij de bushalte en op loopafstand van het centrum van Tainan. Het hotel is intern verbonden met een shopping mall, waar zich ook een Mc en een Starbucks bevinden.

prachtig hotel

geert-sonja
13-9-2010

super goed hotel

Het buffet is super;met een heel mooi zwembad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Shangri-La's Far Eastern Plaza in Tainan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Shangri-La's Far Eastern Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.