Hotel Golden Tulip Glory Fine

Hotel Golden Tulip Glory Fine

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Tulip Glory Fine voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Golden Tulip Glory Fine in het Nederlands

Fijn hotel

Marcel
7-6-2016

Mooie kamers. Prima badkamer en bed. Uitgebreid ontbijtbuffet met voornamelijk lokale gerechten. Eigen parkeerplaatsen onder hotel.

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Tulip Glory Fine in Tainan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Tulip Glory Fine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.