Hotel Evergreen Plaza

Hotel Evergreen Plaza

We hebben een aantal aanbieders voor Evergreen Plaza voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Evergreen Plaza in het Nederlands

Met oudere kinderen

Hotel wat we kunnen aanbevelen

Elly
9-9-2010

Het hotel zit een beetje aan de buitenkant van Tainan, maar de taxi's naar het centrum zijn zeer voordelig. ( ongeveer € 3 a 4 euro )

Evergreen Plaza is een luxe hotel,waar je verblijft tegen een normale prijs.

Wij verbleven hier voor 2 nachten in een erg mooie familiekamer.

Alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Iedereen was heel behulpzaam,van receptionistes tot aan bedienend personeel.

Ontbijtbuffet was super uitgebreid; zowel chinees als westers eten,voor ieder wat wils. ( o.a. warme en koude hapjes,soep,hapjes,salades,vis, sushi,rijst en allerlei groenten en divers lekker vers fruit )

Op het moment dat wij er waren,veel vakantiegangers uit Japan.

Het hotel heeft een lekker zwembad, gescheiden sauna,fitness en gratis internet ASDL met kabel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Evergreen Plaza in Tainan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Evergreen Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.