Tainan

Reviews over Tainan

Fijn hotel

Marcel,
    7-6-2016

Mooie kamers. Prima badkamer en bed. Uitgebreid ontbijtbuffet met voornamelijk lokale gerechten. Eigen parkeerplaatsen onder hotel.

Gereisd met partner in juni 2016

Leon,
    29-10-2015

Mooie plek in het centrum en erg vriendelijk personeel.

Gereisd alleenreizend in januari 2015

Centraal en gunstig gelegen hotel

Annelies,
    13-4-2015

Ons 2e hotel uit deze keten die we in Taiwan gebruiken. Het verzoek om uitzicht op de rivier wordt gehonoreerd waardoor we een weids uitzicht hebben over de stad (tip). De eenvoudige kamer is niet groot en heeft slechts een open kast met weinig hang en wegleg mogelijkheden, flatscreen tv, een badkamer met douche, airco, koffie/thee faciliteiten met koelkast en flesjes mineraal water. Goed ontbijtbuffet en gratis de gehele dag koffie (WMF koffiezet apparaat), thee en fris, schepijs, dumplings. Ook gratis zijn de hotel vouwfietsen te gebruiken. Op korte afstand is de metro te vinden die je snel naar andere delen van de stad vervoert.

Gereisd met partner in maart 2015

luxe hotel

ale,
    8-1-2015

het hotel is heel luxe en voorzien van alle gemakken. De kamers zijn heel ruim. Het ontbijt en het diner zijn prima. De ligging is redelijk centraal. Vlak bij een treinstation waaromheen allerlei voorzieningen en op 10 min lopen van een groot winkelcentrum.

De bediening zowel bij de receptie als in het restaurant is erg behulpzaam en vriendelijk. Niet iedereen kan zich in het Engels redden.

Gereisd met vrienden in november 2014

Niks mis mee!

Mirelle,
    24-9-2010

Voldoet aan de verwachtingen van een grote keten hotel. Alles is perfect geregeld. De sfeer is eerder zakelijk dan persoonlijk. De superior room is ruime en schoon en van alle gemakken voorzien. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en goed. Het hotel ligt dichtbij het treinstation en dichtbij de bushalte en op loopafstand van het centrum van Tainan. Het hotel is intern verbonden met een shopping mall, waar zich ook een Mc en een Starbucks bevinden.

Gereisd met partner in september 2010
Tainan scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews