Hotel Evergreen Laurel Taichung

Hotel Evergreen Laurel Taichung

We hebben een aantal aanbieders voor Evergreen Laurel Taichung voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Evergreen Laurel Taichung in het Nederlands

Met oudere kinderen

Dit hotel is net buiten het centrum van de stad Taichiung gelegen,

aan een grote boulevard met brede secundaire weg.

We verbleven voor 1 nacht in dit hotel op onze terugreis naar Taipei.

Dit 5 sterren hotel heeft alles wat je je kunt wensen, wordt hoofdzakelijk bezocht door zakenmensen, en door mensen die lekker willen eten.

Kamer:

Normale nette 2persoons kamer, met zitje, bureau,flatscreen tv en koelkast.

Wij lieten een extra bed bijplaatsen.

Ontbijt:

Zeer uitgebreid ontbijt, alles van topklasse.

Zowel voor chinese als westerse smaak.

Dinnerbuffet:

Dit kostte € 20 p.p, maar was het geld meer dan waard.

Zeer veel keuze, exclusieve zaken, en alles topklasse kwaliteit.

Hotel beschikt over o.a. gratis parkeergearage, zwembad, diverse winkeltjes, en wellness

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Evergreen Laurel Taichung in Taichung, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Evergreen Laurel Taichung zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.