Hotel The Crystal Resort Sun Moon Lake

Kleine hotelsWeer vandaag26°18°
Hotel The Crystal Resort Sun Moon Lake

We hebben een aantal aanbieders voor The Crystal Resort Sun Moon Lake voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel The Crystal Resort Sun Moon Lake in het Nederlands

In een woord: schitterend!

Mirelle
23-10-2010

Het hotel behoort tot de keten Small Luxury hotels. Het is dus een klein hotel maar zeer persoonlijke service en uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. Het hotel is schitterend gelegen aan het meer. De kamers zijn zeer ruim en luxe, bijna suites te noemen. Ruim kingsizebed, ruime zithoek, groot bureau, jacuzzi met aparte doucheruimte, gecomputeriseerde toiletbril, eigen koffieboonmachine, tv wandmeubel met flatscreen, teveel om op te noemen. Er zijn weinig restaurants in de buurt maar het vijf gangen diner in het hotel is uitstekend. Vlakbij is een bushalte om de nabijgelegen tempels te bezoeken, maar je kunt ook vlakbij fiets of scooter huren. Voor het hotel kun je per boot het meer over. Aboslute weelde!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Crystal Resort Sun Moon Lake in Nantou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Crystal Resort Sun Moon Lake zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.