Reviews over Jioufen

J.F. Sleepless Ones Garden Hotel=aanrader

Elly,
    23-9-2010

J.F Sleepless Ones Garden Hotel in Jiufen ( Jioufen vlgs kaart ) is een sfeervol hotel/guesthouse.

Wij reden bij toeval langs te hotel,en vroegen naar de beste prijs,de eigenaar liet ons kamer 301 zien,een prachtige ruime kmr. met 2x2 pers. bedden,zithoek,koelkast.flatscreen tv,en ruime badkamer met balkon met uitzicht over de baai. We waren gelijk verkocht.

Alle kamers hebben een eigen thema + inrichting.

Vanaf het hotel loop je zo de trap op naar het centrum met de befaamde theehuizen.

Het was heerlijk weer, en kregen ons ontbijt buiten op het terras, sapje,vers fruit en een croque-monsieur.

De eigenaars zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

Een pareltje waar we graag nog eens willen terugkomen, een aanrader !!!