Hotel Tetrapylon

2 reviews over Hotel Tetrapylon in het Nederlands

te slecht

Murray
14-11-2010

1 nachtje geweest met groepsreis. De ligging is wel super en ik had prachtig uitzicht over de oude stad.

Bed was ingezakt met vlekkerige lakens. Ramen konden niet goed dicht, gordijnen hingen in bed. badkamer was erg vies en de er kwam een klein straaltje water uit de douche kop.

Ontbijt was erg karig, eieren olijven wat pitabrood, feta kaas en wat komkommer.

verouderd

marijke
    12-5-2010

vriendelijke ontvangst, ontbijt in de lobby van het hotel. Heel sober. Maar de ligging zo vlak bij de site en het uitzicht op de tempel van Bell vanuit de kamer maken heel veel goed. Het best wat in het cenrum van Palmyra te krijgen is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tetrapylon in Palmyra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tetrapylon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.