Hotel Cote D'Azur De Cham

Met vrienden

Modern en ruim strandhotel

Chris
27-4-2010

Een comfortabel strandhotel. Goede tussenstop op rondreis tussen Aleppo, burcht van Saladin, Ugarit en Krak des Chevaliers. Verzorgde kamers met kookhoek. Goed restaurant. Leuk strand.

Latakia heeft niet veel te bieden, maar Ugarit is meer dan de moeite waard (meer dan 5000 jaar oud, oudste alfabet ter wereld).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cote D'Azur De Cham in Latakia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cote D'Azur De Cham zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.