Hotel Cote D'Azur De Cham

Hotel Cote D'Azur De Cham

2 reviews over Hotel Cote D'Azur De Cham in het Nederlands

Viel zu teuer fuer maessige Qualitaet

Franziska
14-9-2010

Wir waren enttaeuscht von diesem Strandhotel. Der Strand ist zwar ganz schoen und sauber, aber ansonsten hatten wir uns fuer den Preis mehr erhofft. Das Standardzimmer ist funktional, aber nicht schoen. Das Fenster geht nach hinten raus auf den voellig ueberfuellten Hotelparkplatz. Es gibt zwar eine Kochecke, aber keinen Topf oder Tassen, so dass wir sie nicht nutzen konnten. An sonstigen Einrichtungen im Hotel gibt es nur einen nicht sehr schoenen Pool, aber z. B. keinen Fitnessraum oder Internetcomputer.

An der Rezeption mussten wir ueber eine halbe Stunde warten, bis wir einchecken konnten, weil nicht genug Personal fuer die vielen Gaeste zur Verfuegung stand. Wenn man Meerblick moechte, muss man eines der sog. Chalets buchen. Die sind dann groesser (mit einer extra Etage und Treppe im Zimmer), aber noch teurer.

Die besten Zeiten hat das Hotel hinter sich. Das naechste Mal gehen wir ins Meridien.

Modern en ruim strandhotel

Chris
27-4-2010

Een comfortabel strandhotel. Goede tussenstop op rondreis tussen Aleppo, burcht van Saladin, Ugarit en Krak des Chevaliers. Verzorgde kamers met kookhoek. Goed restaurant. Leuk strand.

Latakia heeft niet veel te bieden, maar Ugarit is meer dan de moeite waard (meer dan 5000 jaar oud, oudste alfabet ter wereld).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cote D'Azur De Cham in Latakia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cote D'Azur De Cham zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cote D'Azur De Cham scoort een 6 uit 10 op basis van 2 reviews.