Hotel Europe

Hotel Europe

2 reviews over Hotel Europe in het Nederlands

in de buurt van de Souk gelegen

e.vanderstappen
29-3-2011

het hotel ligt in een wijk met huizen, smalle straten en op ca. 1 km van de Souk gelegen, op loopafstand. Nette, kleine kamers, lekker vers stokbrood bij het ontbijt. Vriendelijk personeel.

Gereisd Met partner in Tue Feb 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima ligging

marijke
12-5-2010

we logeerden 2 maal in dit hotel en kregen de 2de keer een suite. Bij het ontbijt was er telkens heerlijk vers stokbrood. De bediening was ok. Vriendelijk personeel. Alles proper.

Gereisd Met partner in Sat Apr 03 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Europe in Damascus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Europe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.