Hotel Dar Halabia

• Matig / voldoende: 5 - 7

midden in de souk

e.vanderstappen
29-3-2011

Het hotel ligt midden in de Souk, alleen te voet bereikbaar, niet geschikt

voor mensen met rolstoel. De bovenste kamers op het dak zijn de beste,

een beetje stoffig hotel, kan een goede schoonmaakbeurt gebruiken,

ontbijt buffetje, het brood was oud.

Ligt midden in de Souk

Inci
10-11-2008

Aankomst 26 oktober voor 1 dag.

Eerste indruk: fantastisch en middenin de Souk. Tweede indruk: hotel is smoezelig / niet schoon / zéér oude kamers / eten slecht / niet voor rolstoelers / veel traplopen.

Dat het middenin de Souk (overdekte markt) is gevestigd is een pluspunt. Aleppo is een mooie en aparte stad en er is veel te zien.

Midden in de Souk

abelrapido
2-11-2008

Mooie gelegen, midden in de Souk. Eerst erg moeilijk om te vinden met de auto, je kan immers de Souk niet in met de auto. Let hier dus goed op.

Hotel is hiervoor een groot binnenhuis geweest. Kamer zijn eenvoudig, redelijk stil in verg. met andere hotels. sanitair erg basis en primitief.

ontbijt is netjes op het binnenterras.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dar Halabia in Aleppo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dar Halabia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dar Halabia scoort een 5.5 uit 10 op basis van 4 reviews.