Lodge Phophonyane Falls Lodge

5 reviews over Lodge Phophonyane Falls Lodge in het Nederlands

Geweldig!

Nynke
29-10-2018

Fantastische traditionele bungalow in een prachtige, rustgevende en vooral groene omgeving! Netjes schoon en ontzettend vriendelijke mensen! Ik zou hier zeker nog eens heen gaan!

Gereisd Met partner in oktober 2018

Dit was een topper!!!

J.A. Donker
4-10-2013

Met zeven familieleden van vrijdag tot maandag in Phophonyane Falls geweest.We kwamen met regen aan, het zag er zodoende wat triest uit. Maar de ontvangst was hartelijk. Eerst de chalets, de safaritent en de Zulu hut bekeken en bepaald wie waar ging slapen. Daarna wat gedronken op het terras, ondertussen werd er een openhaard aangemaakt en daarna een heerlijk diner met goede wijn. De volgende dag 1 bui regen, van 's morgens tot 's avonds, (schijnt niet veel voor te komen). We hebben ons echter prima vermaakt in het hoofdgebouw wat smaakvol is ingericht. De andere dag was het prachtig weer. Een bijzonder mooie omgeving. Leuke huizen en Zulu hutten. Alles was heel schoon en mooi ingericht. Het personeel was erg vriendelijk en het eten was heerlijk. Voor we weggingen werd onze auto eerst nog gewassen. Al met al een perfecte plaat om te verblijven!!!

Gereisd Met vrienden in april 2013

een echte aanrader !!

Fam Caspers
29-1-2009

Ongelooflijke ervaring. Een prachtige omgeving, met mogelijkheid tot adembenemende wandelingen tussen rotspartijen en watervallen. Het personeel is uiterst vriendelijk en de eigenaar doet er alles aan om jou een onvergetelijke verblijf te bezorgen. De keuken is a la card. De cottages zijn iets verouderd, maar niets ontbreekt. DE MOEITE WAARD OM ENKELE DAGEN TE VERTOEVEN.

Gereisd Met vrienden in Thu Jan 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2008

Prachtig plekje

Nanda
11-12-2008

Wat een mooie plek daar midden in het regenwoud. Tijdens ons bezoek was het regentijd en dat hebben we gemerkt...met bákken uit de lucht. De kamers zijn prima ingericht, hoewel eenvoudig. Je hebt meer dan genoeg ruimte en de tuin is prachtig...zoveel privacy! Cottage nr 3 is een aanrader!

Gereisd Met vrienden in november 2008
2005

Phophonyane is heel mooi en romantisch,midden in prachtige

Bart
3-9-2005

Phophonyane is heel mooi en romantisch,midden in prachtige natuur. De foto's op de website (www.phophonyane.co.sz)geven inderdaad een goed beeld van het domein. De tenten zijn prachtig gelegen op een houten platform. Ze geven ook elk op zich voldoende privacy. De tenten zijn qua inrichting niet luxueus, maar zeer comfortabel : je hebt er degelijke bedden met propere lakens, een open kleerkastje, een 'heater', nachtlampjes enz. Voor douche en wc-faciliteiten moet je wel zo een 30 meter lopen naar een huisje waarin 2 douches en 2 toiletten zijn (en dit is dan voor 2 tenten). Er zijn ook mooie chalets. Tijdens het aperitief kwam een meisjeskoor zingen en dansen : heel gezellig. In het restaurant werd er een 3-gangen menu geserveerd voor 90 Rand per persoon. Geen 'fine cuisine' maar wel lekker ! Personeel was ook heel vriendelijk en lief.. Echt een aanrader !

Gereisd Anders in september 2005

Lodge info

• Aantal personen7 tot 8

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Phophonyane Falls Lodge in Swaziland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Phophonyane Falls Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.