Hlane National Park

Reviews over Hlane National Park

Leuke plek bij een "waterhole"

Liza,
    3-8-2013

We sliepen voor 2 nachten in de Big hut. Eenvoudig ingericht. Beneden 2 slaapkamers en een vide met 4 slaapplekken. Deze bedden kraakten nogal en waren beneden in de slaapkamers goed te horen. Er is geen elektriciteit maar s 'avonds worden de olielampen voor je aangestoken, leuk. Uitzicht op de waterhole waar neushoorns en olifanten te zien waren. We hebben de game drive gedaan en het culturele uitje. Dit was zeer de moeite waard samen met onze gids Napoleon.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Fantastische plek

Erwin,
    5-6-2012

Erg leuke en mooie huisjes, zonder stroom dus je doet het met kaarsen en olielampen. Ligt midden in het park tussen de krokodillen en neushoorns.

Gereisd met partner in april 2012
Hlane National Park scoort een 7,8 uit 10, op basis van 4 reviews