7,6

14 reviews over Hotel Mvubu Falls Lodge in het Nederlands

Een overnachting waard.

Gezin met kinderen
10-8-2018

We waren op doorreis in Swaziland, maar waren er bij nader inzien toch liever langer gebleven. Het nabijgelegen Mlilwane Park is een prachtig natuurpark waar je kan wandelen, fietsen en paard rijden. De enige dieren waar je op moet letten zijn de nijlpaarden en krokodillen.

Mvubu Falls ligt op een half uurtje rijden van de ingang van het park. Het is een prima uitvalsbasis, hotel wordt gerund door een Vlaamse broer en zus. Kamers zijn comfortabel, je kunt er 's avonds ook aangenaam dineren. De winter was er wat kouder dan normaal en het was erg fijn dat de airco de lucht in de kamers ook kon verwarmen.

Het was wat lastig te vinden als je vanuit Mbabane er naar toe rijdt, omdat het me pas laat duidelijk werd dat je bij de snelwegafslag meteen de snelweg nr het noorden weer op moet en dan de volgende afslag eraf.

Prima plek om te verblijven, maar ik zou zelf een volgende keer de accommodaties in het Mlilwane park zelf boeken.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

doorreis

Tom
19-4-2018

1 nacht verbleven op doorreis tussen twee bestemmingen. De accomodatie ligt vrij dicht bij een drukke weg, die je dan ook wat kon horen (beetje jammer). De kamers zijn basic, maar wel netjes en in orde. Het eten in het restaurant was eenvoudig maar lekker. We vonden het een beetje vervelend dat je er niet echt een gemeenschappelijke ruimte is waar je 's avonds nog kan zitten om samen nog iets te doen (we hadden 2 kamers voor 2). Wifi niet geweldig ...

Gereisd Met oudere kinderen in april 2018

Leuke lodge

Olaf
8-8-2017

Leuke kleinschalige lodge gelegen vlak bij het Mlilwane park. Het eten was goed met een ruime keus. De kamers waren goed en netjes. De ligging was vlak naast de autosnelweg (geen last van) en vlak bij de ingang van het park (paar kilometer). Vanuit het safari gevoel hadden we liever een lodge in het park gehad maar de sfeer hier was ook uitstekend.

Mooie lokatie, mooie kamers

Peter
29-8-2014

Op onze rondreis was dit hotel qua prijs-kwaliteit het duurste uit. Wel hele mooie kamers en vriendelijk personeel. De auto werd helemaal voor ons gewassen in de ochtend.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer mooie Lodge in Swaziland

Ron en Trudie
25-7-2014

Deze Lodge is echt grandioos. Eigenaresse Greet is een Belgischse vrouw die dit optrekje heeft gebouwd met al haar passie.Samen met haar broer runt ze deze lodge.Goede ontvangst en ook veel informatie over wat er te doen is. De kamers zijn erg mooi en groot. Ook de badkamer is helemaal top. Thee- en koffie faciliteiten, koelkast en TV aanwezig. Avondeten was zeer goed. Het ontbijt ook erg uitgebreid, Erg genoten in Mvubu Falls in Swaziland.

Gereisd Met partner in mei 2014

Super mooie rustige plek vlakbij alles

J.
22-1-2014

Mvubu Falls was voor ons het beste hotel/guesthouse van de rondreis. Het is een oase van rust als je aan komt rijden. En toch is er zo veel te doen in de omgeving. Goede ontvangst en ook veel informatie over wat er te doen is. De tuinman kwam ons direct te hulp schieten toen wij aan kwamen rijden met een lekke band. De kamers zijn erg mooi en groot. Ook de badkamers helemaal top. Thee- en koffie faciliteiten, koelkast en TV aanwezig. Avondeten was zeer goed. Het ontbijt ook erg uitgebreid, zelfs voor ons twee als enige gasten. Ze hebben ook een mooi zwembad. Enkele minpunten: Ze serveren geen lunch en er is geen muskietennet. In heel Swaziland ook geen internet.

Gereisd Met partner in Mon Sep 09 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zeer mooie bed&breakfast

Fam. Poels-Vermeulen
29-11-2013

Dit optrekje is echt grandioos.Greet is een Belgischse meid die dit optrekje heeft gebouwd met al haar passie.Samen met haar broer runt ze dit b&b ,het eten is geweldig of het nou het ontbijt is of het avond eten gewoon TOPPIE. Leuk personeel wat uitleg geeft wat er al zo te doen is in de omgeving. Jammer voor een nacht . Een aanrader als je in de buurt bent om hier te overnachten.Margo & Boy [65+]

Gereisd Met partner in november 2013

Cultuur snuiven in Swaziland

Kim
29-7-2013

Mooie accommodatie met een uitstekende service. Goede uitleg en tips over de things to do in Swaziland. Het eten dat geserveerd wordt in het restaurant smaakt heerlijk!

Gereisd Met partner in juli 2013

Oase van rust

Anne Marie van Zandbrink
9-5-2013

Mooi aangelegen park met kamers aan een veranda. Mooie kamers. Heerlijk gegeten in het restaurant

Gereisd Met partner in april 2013

geweldig

martens1
21-4-2012

kamers liggen op een soort van warande, mooie ruime kamers, heerlijke douche en je kijkt zo op de bergen. je kan er redelijk goed eten, ontbijt was ook heel goed, al met al een heerlijk hotel voor de vele uitstapjes in Swaziland

Gereisd Met partner in november 2011

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mvubu Falls Lodge in Ezulwini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mvubu Falls Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.