vakanties Swaziland

Reviews over accommodaties in Swaziland

Geweldig!

Nynke,
    29-10-2018

Fantastische traditionele bungalow in een prachtige, rustgevende en vooral groene omgeving! Netjes schoon en ontzettend vriendelijke mensen! Ik zou hier zeker nog eens heen gaan!

Prachtig en gezellig park

Tamara,
    22-10-2018

Mooi wildpark in Swaziland zonder gevaarlijk roofwild. Je kunt er dus vrij wandelen, fietsen, paardrijden etc. zelfstandig of met een gids (dat laatste is wel leuker!). Wij hadden een huisje langs de rand van het park. Dat was groot, compleet etc. maar wel heel oud met een muf rieten dak (dus houd rekening met allergieën). Ze hebben ook nieuwere huisjes. Een gezellig terrein met her en der kampvuren (waar de wrattenzwijnen eerste rang liggen), en een prima buffetrestaurant. In de buurt ligt Eswatini met een gezellig craft center (winkeltjes en restaurantjes) en een mooie grote shoppingmall (supermarkt). In het winkeltje op het park hebben ze nl. alleen souvenirs, en tussendoortjes, maar geen ontbijt, lunch en avondeten. Zwembad was vies en troebel, dus niet gezwommen.

Een overnachting waard.

Gezin met kinderen,
    10-8-2018

We waren op doorreis in Swaziland, maar waren er bij nader inzien toch liever langer gebleven. Het nabijgelegen Mlilwane Park is een prachtig natuurpark waar je kan wandelen, fietsen en paard rijden. De enige dieren waar je op moet letten zijn de nijlpaarden en krokodillen.

Mvubu Falls ligt op een half uurtje rijden van de ingang van het park. Het is een prima uitvalsbasis, hotel wordt gerund door een Vlaamse broer en zus. Kamers zijn comfortabel, je kunt er 's avonds ook aangenaam dineren. De winter was er wat kouder dan normaal en het was erg fijn dat de airco de lucht in de kamers ook kon verwarmen.

Het was wat lastig te vinden als je vanuit Mbabane er naar toe rijdt, omdat het me pas laat duidelijk werd dat je bij de snelwegafslag meteen de snelweg nr het noorden weer op moet en dan de volgende afslag eraf.

Prima plek om te verblijven, maar ik zou zelf een volgende keer de accommodaties in het Mlilwane park zelf boeken.

doorreis

Tom,
    19-4-2018

1 nacht verbleven op doorreis tussen twee bestemmingen. De accomodatie ligt vrij dicht bij een drukke weg, die je dan ook wat kon horen (beetje jammer). De kamers zijn basic, maar wel netjes en in orde. Het eten in het restaurant was eenvoudig maar lekker. We vonden het een beetje vervelend dat je er niet echt een gemeenschappelijke ruimte is waar je 's avonds nog kan zitten om samen nog iets te doen (we hadden 2 kamers voor 2). Wifi niet geweldig ...

mooie lodge, locals in de bediening

Elly,
    6-1-2018

We hebben niet zoveel van de omgeving gezien omdat er 2 dagen hele dichte mist was. Heerlijk gegeten en lekker geslapen.