Bungalow Surinat ****

9,5

105 reviews over Bungalow Surinat in het Nederlands

magnifiek en gastvrij

Lee & Jack, 10-12-2017

Pracht lokatie! Onovertroffen gastvrijheid, ideaal voor natuurliefhebbers met de jungle die al begint in de achtertuin. Jeremiah, Frans en Aad laten je echt thuisvoelen. Met de fiets de omgeving verkent, heerlijke restaurantjes bij de Waterkant, en een geweldige verscheidenheid aan vogels. Wij komen hier zeker terug!

Heel relaxed.

Familie Hilhorst, 20-11-2017

Surinat is een geweldige plaats om te genieten van een relaxte vakantie.

De service is geweldig en dat betekent dat de gasten kunnen genieten en vertroeteld worden.

Meteen bij aankomst op het vliegveld staat de auto klaar die je naar de locatie zal brengen.

De bungalows zijn mooi ingericht en van alle gemakken voorzien. Met een mooi terras.

Het uitgebreide ontbijt wordt gebracht wanneer je wilt.

Ook krijgt u suggesties waar je lekker kunt eten in de buurt. Welke activiteiten de moeite waard zijn om te bezoeken en eventuele hulp om dit te realiseren.

De brulapen laten zich af en toe horen zodat je weet dat je op een prachtige plek midden in de natuur zit! We hebben genoten. Een aanrader.

lekker relaxen op het platteland

Sieb Wedzinga, 16-10-2017

bijzonder gastvrije ontvangst en geweldig mooie, comfortabele bungalows.

Het ontbijt op eigen terras met Surinaamse krant maken het verblijf helemaal compleet.

Heerlijk rustig paradijs

Mario Vanhoucke, 17-8-2017

Surinat (Surinaamse natuur) is een heerlijk rustig paradijs in Domburg, Suriname. Toegegeven: voor het bruisende nachtleven en shopping malls moet je hier niet zijn, maar wie even rustig van het drukke leven afstand wil nemen kan zich geen betere plaats voorstellen. Mooie natuur, warm weer (indien te warm, gewoon in het zwembad plonzen!) en een superverzorgd verblijf. Niet alleen de plaats (bungalows, eigen tuin, ...) zijn fantastisch, maar de 3 gastheren, Aad, Frans en Jeremiah, maken het verblijf compleet. Het is de tweede keer dat we hier verbleven (2014 en 2017) en het zal, bij leven en welzijn, niet de laatste keer zijn. En ach ja: toen Jeremiah ons die overheerlijke zelfgeplukte pompelmoenen liet proeven dachten we even om permanent naar hier te verhuizen. Een aanrader!! Bedankt Aad, Frans en Jeremiah!

Sublieme koele en ruime bungalows

Frank, Martine en Lore, 27-5-2017

Na enkele dagen in de jungle kwamen we aan in Surinat en werden we ontvangen door Aad en Frans en natuurlijk de 5 honden. De eerste keer dat de honden ons zagen blaften ze enorm, daarna zijn ze aan je gewend. Het zijn schatjes. Het koele biertje en de gezellige ontvangst typeren Aad en Frans.

We waren aangenaam verrast door de ruimte in de bungalow. We hadden 2 ruime slaapkamers met elk eigen airco. Ook de zitruimte , keuken en badkamer zijn zeer ruim.

Als je iets wilt zien is een verblijf van enkele dagen voldoende. Als je natuurlijk pure rust wil, dan kan je geen betere plek vinden. Alles is perfect onderhouden, zowel de bungalows als de prachtige tuin.

Aad en Frans doen ook hun uiterste best om het hun gasten naar hun zin te maken. Ze hebben ons zelfs met alle plezier naar de luchthaven gevoerd.

Fantastisch Gastvrij Luxueus

Sofia van Hecke en Ed Godri, 7-3-2017

Het zeer gastvrije spontane Surinat team, Aad, Frans en Jeremiah, die in een ontspannen sfeer altijd met raad en daad klaar staan wonen op het terrein zelf.

De luxe bungalows zijn ruim, perfect onderhouden, schoon en meer dan compleet met een zit- en slaapgedeelte, een zeer ruime badkamer met toilet, een kitchenette, airco en tv.

Het overdekte terras biedt uitzicht op de, ook weer perfect onderhouden, parkachtige tuin vol fruitbomen en het zwembad.

Surinat is een fantastische plek om heerlijk te relaxen maar ook een plek waarvandaan je leuke uitstapjes kan maken zoals naar Domburg Waterkant met zijn barretjes en gezeligheid. Daarvandan kan je met een busbootje naar het autovrije landelijke Laarwijk.

Wij hebben een fantastische tijd gehad op Surinat luierend in de hangmat op het terras, genietend van een frisse duik in het heldere koele water, de tochtjes die we maakten op de fiets naar Domburg Waterkant en in de omgeving, het leuke contact met het Surinat team en het heerlijke eten van Jeremiah

In een woord een Super verblijf dank jullie wel

fantastische plek, luxueus, gastvrij, gewoon Super

Ed en Sofia, 6-3-2017

Het zeer gastvrije en behulpzame Surinat team, Aad, Frans en Jeremiah, die in een ontspannen sfeer altijd voor je klaar staan wonen op het terrein zelf.

In een mooi onderhoude parktuin vol fruitbomen staan een viertal luxe bungalows. Deze zijn ruim van opzet, perfect onderhouden, schoon en meer dan compleet.

Het is heerlijk luieren in de hangmat op het terras of in de airco gekoelde bungalow en we hebben menig duik genomen in het prachtige zwembad met kristal helder water.

Op de goed onderhouden fietsen was het prettig touren in de omgeving. Domburg Waterkant op nog geen 10 minuten fietsen is een leuk uitstapje. Hiervandaan kan je, met fiets en al, met het "busbootje" naar het landelijke Laarwijk aan de overkant van de Suriname rivier.

Aad, Frans en Jeremiah, we hebben genoten van de tijd dat we bij jullie waren, de fantastische plek, jullie gastvrijheid en het heerlijke eten

Bedankt en tot ziens

Prima verblijf in comfortabele omgeving

A. S., 29-10-2016

Prima accomodatie, perfect ontbijt, persoonlijke service en zeer ontspannen sfeer!

Heerlijke, rustige plek!

Robert, 3-9-2016

Goed:

- Zeer gastvrije en zeer behulpzame eigenaars die zelf ook op het terrein wonen. Niets is te veel gevraagd en veel wordt spontaan aangeboden.

- Comfortabele bungalows met prima sanitair etc

- Vers fruit wordt je (gratis) aangeboden uit eigen tuin

- Kleinschalig park in rustige omgeving

- Zeer schoon en goed onderhouden

- Fijn zwembad

- Heerlijk buiten zitten of hangen in je hangmat

- Weg van de drukte van de stad

Minder goed:

- Weinig vertier in de omgeving door de huidige economische recessie (meeste warungs aan waterkant Domburg dicht)

- Een huurauto of -fiets(en) is wel een must om de omgeving te verkennen of naar de stad te rijden.

- Geen zitplekken rondom het zwembad

- Je krijgt niet een eigen sleutel voor het centrale toegangshek, waardoor je 's avonds bij late terugkeer de eigenaar moet (wakker) bellen (wat ze overigens zelf helemaal geen probleem vinden). Voordeel is wel dat het terrein 's avonds en 's nachts niet zo maar door anderen kan worden betreden.

Top plek

Sara Stout, 8-8-2016

Geweldig genoten van de rust en de gastvrijheid van de familie van Beersum

We hebben een aantal aanbieders voor Surinat voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Surinat in Wanica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Surinat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Surinat scoort een 9.46 uit 10 op basis van 106 reviews.