Bungalow Surinat

Bungalow Surinat
9,6

10 tips over Bungalow Surinat

Martine wouters, 31-3-2015
Op korte afstand van 'het pleintje', the place to be aan de Surinamerivier.
Elly & Fré Haan, 22-3-2015
Wij zijn naar white beach gefietst. Een redelijk rustige weg er naar toe waar je onderweg veel moet groeten en begroet wordt.
Gerard en Inge, 24-2-2015
Bezoek de markt op zondag in Domburg en ontmoet de lokale bevolking.

We hebben een aantal aanbieders voor Surinat voor je op een rij gezet:

Marcel, 16-12-2014
Ga op het einde van de middag wat drinken langs de rivier bij het nabij gelegen waterkant.
Richard en Nanda, 11-4-2014
Het park beschikt over alles, dus vraag aan de gastheren wanneer je ergens gebruik van wilt maken: bijvoorbeeld ligbedden, broodrooster, haarfohn. Vanwege de ligging is het te adviseren om een auto te huren. De gastheren kunnen ook goed adviseren over de tours en geven een transfer naar het ophaalpunt.
Mario Vanhoucke, 15-1-2014
Als je op rondreis door Suriname trekt, bewaar resort Surinat dan voor het laatste. Zo voorkom je dat je na het Surinat bezoek slechtere plaatsen en overnachtingen tegen komt. Want na een bezoek aan Surinat, kan het in principe alleen maar bergaf gaan! ;-)

Geer en Luchien Karsten , 28-11-2012

laat je inspireren door suggsties die Frans geeft over dingen die je zou kunnen ondernemen ! De Joden savanna was een ontdekking evenals de vlindertuin.November was een heerlijk droge periode!

alle andere beoordelingen die we lazen kloppen echt !de krant wordt je gebracht en om 20 uur kun je nederlands nieuws volgen als je wilt .De accomodatie laat niets te wensen over..

We begrijpen nu waarom Frans en Aad zijn neergestreken in dit lievelijke land ! voor herhaling vatbaar .

S Centiago, 31-8-2012
aan te bevelen is een jeep voor avontuurlijke uitstapjes in het mooie groene Suriname!! Markt in Paramaribo is de moeite waard en de talloze restaurantjes . Excursies in het binnenland zijn ook de moeite waard maar liever niet in de regentijd of oktober(erg heet) lekker fietsen naar Domburg.
cornelieke, 25-7-2012
Als je in de gelegenheid bent om Surinat te bezoeken per fiets is dat een aanrader. Je reist langzaam maar net snel genoeg en je ziet zoveel meer van de omgeving. Bovendien kun je met de fiets heel makkelijk naar het gezellige pleintje in Domburg of naar de Warung.
ferry houterman, 12-1-2012
boek ook een welnessbehandeling, het zijn gouden handjes

We hebben een aantal aanbieders voor Surinat voor je op een rij gezet: