Bungalow Surinat

Bungalow
Bungalow Surinat
9,6

112 reviews over Bungalow Surinat in het Nederlands

Idyllische plek om bij te komen

Lex en Belinda
13-5-2018

Zeer gastvrije ontvangst. Elke dag een praatje, Surinaamse krant en heerlijk ontbijt. Aad, Frans, Jeremiah deden er alles aan om het ons naar de zin te maken. Daarnaast elke middag een verkoelend bad, door de ruime tuin lopen om nieuwe vogels, vlinders, apen of luiaards te bewonderen. En bij regen de hangmat in op de veranda om schommelend een boekje te lezen of filmpje te kijken. Ruime kamers, goede keuken en vriendelijke waakhonden. Wij hebben 9 dagen van jullie mooie plek genoten. Als er al iets te verbeteren is, dan is het de koelkast(deur), die niet altijd even goed sloot.

Meest gastvrije team ooit!

Klaske
28-4-2018

Wat een onwijs lieve, gastvrije en gezellige mensen! Was er twee nachtjes alleen, als afsluiting van een lange rondreis en ben heel vriendelijk ontvangen! Heb meerdere malen mee mogen lunchen, s’avonds gezellig gekletst en twee keer heen en weer naar Domburg gebracht voor avondeten. Daarnaast was het huisje tip-top in orde en de massage was heerlijk. Een aanrader voor 2 of 20 dagen!

Ultiem genieten van rust en luxe

Rick van Muijen
10-4-2018

Een geweldige plek waar je de drukte uit de stad echt even helemaal vergeet. Perfect op rijafstand vanuit de stad, nog niet eens 30 min met de auto.

Ik ga al enkele jaren naar Surinat en kom hier iedere keer weer graag terug. Het geweldige ontbijt, warme douche's en de airco huizen zijn boven de normen, zoals inrichting en afwerking. Goed onderhouden resort, dat zie je meteen.

Het gevoel wat ik hier krijg, is een soort van thuiskomen gevoel. In een bosrijk tropisch omgeving, waarbij je in de ochtend gewekt word door vogelgezang. (het ultieme gevoel van opstaan). en dan komt het mooiste, je ontbijt kan naar wens worden afgeleverd.

Dan nog het zwembad en het wellness center waarvan we altijd graag gebruik maken. Even heerlijke zwemmen, of een massage, manicure of pedicure behandeling waar je normaal de tijd niet voor neemt, is allemaal te verkrijgen op Surinat Luxury Resort met 100% privacy waar wij zelf erg veel om geven.

Roberto Voigt Themen
8-4-2018

Het personeel is vriendelijk. Genoten van het zwembad out in the open. De jacuzzi was lekker warm. De massage was echt nodig zei de masseur. Was leuk in de hangmat in slaap te vallen onder het genot van het fluiten van de vogels. De volgende dag was is super verrast met een heerlijk ontbijt.

Mooie natuur en ontzettend gastvrij!

Maarten & Yvette
6-4-2018

Wat een heerlijk verblijf en wat zijn we in de watten gelegd! Prachtige appartementen en een erg uitgebreid ontbijt. In de tuin kun je vele vogels, aapjes en toen wij er waren zelfs een luiaard spotten! Mooie omgeving waar je lekker kunt fietsen. De eigenaren staan altijd klaar voor hulp en tips of voor een gezellig praatje. Zeker een aanrader!!

Oase van rust en luxe bij Domburg.

Paul Arets
1-4-2018

Surinat is een oase van rust en luxe dichtbij het leuke Domburg aan de Surinamerivier. Van hier uit kun je veel leuke uitstapjes maken. Het resort is niet te groot en de appartementen zijn ruim. Er is een flink zwembad en er zijn wellnessfaciliteiten. De ontvangst en verzorging door Aad, Frans en Jeremya is uitstekend, met o.a. ontbijt geserveerd op je eigen terras. Zeer aan te bevelen.

Heerlijke plek om tot rust te komen

Patty Groen
23-3-2018

Erg mooie en rustige plek. Iedereen is behulpzaam en vriendelijk. Alles is netjes onderhouden.

Wij hebben hier onze vakantie afgesloten en dat was erg fijn!

magnifiek en gastvrij

Lee & Jack
10-12-2017

Pracht lokatie! Onovertroffen gastvrijheid, ideaal voor natuurliefhebbers met de jungle die al begint in de achtertuin. Jeremiah, Frans en Aad laten je echt thuisvoelen. Met de fiets de omgeving verkent, heerlijke restaurantjes bij de Waterkant, en een geweldige verscheidenheid aan vogels. Wij komen hier zeker terug!

Heel relaxed.

Familie Hilhorst
20-11-2017

Surinat is een geweldige plaats om te genieten van een relaxte vakantie.

De service is geweldig en dat betekent dat de gasten kunnen genieten en vertroeteld worden.

Meteen bij aankomst op het vliegveld staat de auto klaar die je naar de locatie zal brengen.

De bungalows zijn mooi ingericht en van alle gemakken voorzien. Met een mooi terras.

Het uitgebreide ontbijt wordt gebracht wanneer je wilt.

Ook krijgt u suggesties waar je lekker kunt eten in de buurt. Welke activiteiten de moeite waard zijn om te bezoeken en eventuele hulp om dit te realiseren.

De brulapen laten zich af en toe horen zodat je weet dat je op een prachtige plek midden in de natuur zit! We hebben genoten. Een aanrader.

lekker relaxen op het platteland

Sieb Wedzinga
16-10-2017

bijzonder gastvrije ontvangst en geweldig mooie, comfortabele bungalows.

Het ontbijt op eigen terras met Surinaamse krant maken het verblijf helemaal compleet.

We hebben een aantal aanbieders voor Surinat voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Surinat in Wanica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Surinat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Surinat scoort een 9.55 uit 10 op basis van 113 reviews.