Bungalow Surinat

Meer bungalow info

122 reviews over Bungalow Surinat

• 2019
    10Natasja17-08-2019

Zeer fijne plek! Ik ben hier helemaal tot rust gekomen. Het resort is erg goed onderhouden en ziet er prachtig uit. Het zwembad met zonneschermen is heerlijk, en de tuin achterin is geweldig. Je kunt vers fruit uit de bomen plukken en zelfs diertjes spotten. Frans en Aad zijn perfecte gastheren!!

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Stan de Bont19-07-2019

Geweldig!

Mooiste resort en prettigste ontvangst

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 1Leeuwin17-05-2019

Vreselijkste plek ooit!! Nooit meer!

Ik raad niemand met kinderen aan om in dit resort te verblijven. Het resort is van 2 Nederlandse mannen met een Javaanse pleegzoon. Ze zijn erg gayfriendly, maar niet kindvriendelijk! Kinderen kunnen daar niet vrij spelen. Een van de mannen is een heel gemene en onaardige man. Hij scheldt, dreigt en schreeuwt tegen kinderen. Mijn kinderen waren doodsbang geworden en getraumatiseerd door deze man. Daarom ben ik slechts 1 dag daar gebleven. Wij voelden ons niet op ons gemak of welkom daar. Ze hebben zelfs nog geprobeerd mij te laten opdraaien voor kosten van spullen in het resort die al kapot waren. Bij aankomst was de bungalow dat voor ons bestemd was erg vies en het stonk. De lakens op de bedden waren vies met vlekken. Het badkamerputje zat vol haren en schimmel in alle hoeken. Het gasfornuis had dode vliegjes en kakkerlakken erop. Al met al een smerige boel. Absoluut geen aanrader!!

Aad Farla, directeur, 22-05-2019

Jammer dat deze mevrouw zo reageerd. Een goed gesprek had veel ellende voor haar en ook voor ons kunnen voorkomen. Onze accomodatie wordt geroemd om de netheid door een ieder. Linnengoed met vlekken zal niemand ooit bij ons aantreffen. Wij proberen het maximale voor onze gasten te doen bekijk de reviews van de afgelopen jaren.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 2018
    9Gerrie en Karina03-11-2018

Heerlijk ontspannen

Heerlijk ontspannen plek. Mooi appartement met lekker bed. Prachtige tuin. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Zeer vriendelijke eigenaren!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Bella03-10-2018

Fantastische

Super resort, heerlijke vakantie gehad mooie bungalows en een heerlijk zwembad.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• 10Mark, Merijn, Iran en Eran.17-07-2018

Buitengewoon goed resort!!!!!

Wat een geweldige locatie, voor een evenzo resort! Het huisje is lekker ruim. Alles in het huis is prima in orde! Dit komt zeker niet in de laatste plaats door Jeremiah. Hij was deze week alleen verantwoordelijk voor het resort en dat deed hij ontzettend goed. Hij staat altijd voor je klaar en zorgt ervoor dat je een uitstekend ontbijt op tafel hebt staan met verse koffie, gekookte of gebakken eitjes, vers geperste sinaasappelsap en nog veel meer. Verder heeft hij hele goede tips over wandelingen en andere uitstapjes. Wij kunnen iedereen Surinat aanbevelen. Wij hebben hier een fantastische week gehad! Jeremiah bedankt!!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10Lex en Belinda13-05-2018

Idyllische plek om bij te komen

Zeer gastvrije ontvangst. Elke dag een praatje, Surinaamse krant en heerlijk ontbijt. Aad, Frans, Jeremiah deden er alles aan om het ons naar de zin te maken. Daarnaast elke middag een verkoelend bad, door de ruime tuin lopen om nieuwe vogels, vlinders, apen of luiaards te bewonderen. En bij regen de hangmat in op de veranda om schommelend een boekje te lezen of filmpje te kijken. Ruime kamers, goede keuken en vriendelijke waakhonden. Wij hebben 9 dagen van jullie mooie plek genoten. Als er al iets te verbeteren is, dan is het de koelkast(deur), die niet altijd even goed sloot.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 10Klaske28-04-2018

Meest gastvrije team ooit!

Wat een onwijs lieve, gastvrije en gezellige mensen! Was er twee nachtjes alleen, als afsluiting van een lange rondreis en ben heel vriendelijk ontvangen! Heb meerdere malen mee mogen lunchen, s’avonds gezellig gekletst en twee keer heen en weer naar Domburg gebracht voor avondeten. Daarnaast was het huisje tip-top in orde en de massage was heerlijk. Een aanrader voor 2 of 20 dagen!

Alleen gereisd in april 2018

• 10Rick van Muijen10-04-2018

Ultiem genieten van rust en luxe

Een geweldige plek waar je de drukte uit de stad echt even helemaal vergeet. Perfect op rijafstand vanuit de stad, nog niet eens 30 min met de auto.

Ik ga al enkele jaren naar Surinat en kom hier iedere keer weer graag terug. Het geweldige ontbijt, warme douche's en de airco huizen zijn boven de normen, zoals inrichting en afwerking. Goed onderhouden resort, dat zie je meteen.

Het gevoel wat ik hier krijg, is een soort van thuiskomen gevoel. In een bosrijk tropisch omgeving, waarbij je in de ochtend gewekt word door vogelgezang. (het ultieme gevoel van opstaan). en dan komt het mooiste, je ontbijt kan naar wens worden afgeleverd.

Dan nog het zwembad en het wellness center waarvan we altijd graag gebruik maken. Even heerlijke zwemmen, of een massage, manicure of pedicure behandeling waar je normaal de tijd niet voor neemt, is allemaal te verkrijgen op Surinat Luxury Resort met 100% privacy waar wij zelf erg veel om geven.

Gereisd met partner in april 2018

• 10Roberto Voigt Themen08-04-2018

Het personeel is vriendelijk. Genoten van het zwembad out in the open. De jacuzzi was lekker warm. De massage was echt nodig zei de masseur. Was leuk in de hangmat in slaap te vallen onder het genot van het fluiten van de vogels. De volgende dag was is super verrast met een heerlijk ontbijt.

Gereisd met partner in april 2018

Bungalow Surinat info

• Aantal personenMeer dan 12

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Krant, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking