Lodge Santigron Eco Parc

1 reactie Lodge Santigron Eco Parc

Sandigron

Lies , 27-11-2013

Hallo mijnheer Gillis'

Ik was met u in Satigron ,en heb daar van genoten , ik wilde u vragen wij zijn nog tot 3 dec in Suriname of u voor die tijd nog. Een trip naar Satigron maakt ,want daar hadden ze een fles met een soort houtjes in ,en die mijnheer zij dat dat goed was voor de prostaat en nog veel andere dingen ,ik wilde die graag kopen maar durfde dat niet omdat die 2 mannen die met ons meer reisden zouden gaan lachen en dat wilde ik mijn man niet aandoen .Ik denk wel dat u mij nog kent want mijn man was de monteur ik was groot en wit haar .Dus mijn vraag zou zijn als u voor die tijd daar nog komt en als ik u geld mee geef of u dan zo'n fles wil meebrengen .Wil u mij dan even mailen Mvg Lies Fransen

1 reactie