Appartement Biharie's resort

Appartement Biharie's resort

2.8Onvoldoende

Suriname, Suriname, Wanica

Op vakantie geweest naar Biharie's resort?

2.8Onvoldoende

Tonen op kaart

9 reviews over Appartement Biharie's resort

• 2Pat01-11-2019

Bagger

Ga er niet heen, de appartementen worden niet goed onderhouden, alles gaat kapot, een aantal voorzieningen ontbreken. Als je geen stress wilt zoek iets anders.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Anton25-10-2016

Zeker voor herhaling!

Goed verzorgde appartementen: ruim en schoon, voldoende handdoeken en goed sanitair. Verder: een lekker zwembad, leuke buurt en vooral ook: zeer klantvriendelijke en gastvrije beheerders. Top!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Adelbert27-09-2016

Heerlijke omgeving, mooi appartement

Buiten het centrum gelegen in een rustige wijk. Het appartement heeft een fijn huiselijk gevoel. Eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam, evenals het overige personeel. Prima uitvalsbasis voor hen die ook het binnenland gaan bezoeken. Appartement ziet er prima verzorgd uit. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Vijay Kamla20-07-2016

heerlijke rustige plek

alles was goed, heerlijke plek prima ligging ten op zichte van Zanderij of de stad. Rust en ruimte.

Alleen gereisd in juli 2016

• 9Annie11-06-2016

Goede accodomatie en behulpzaam personeel

Wij zijn hier met onze kinderen geweest en hebben ons prima vermaakt. Wij wilde veel van het land zien en dat hebben we dan ook gedaan, maar als we weer terugkwamen naar een uitstapje dan voelde het als thuis. De kinderen hebben erg genoten van het zwembad en de zwemlessen.

Bedankt een fijne vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 9Denis07-06-2016

heerlijk verblijf

Gezellig appartementencomplex inclusief (basic) ontbijt. Wel iedere dag variatie. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het zwembad is prima maar de uitstraling is wel wat oubollig. Winkels en restaurantjes op loopafstand. Kortom een aanrader om Paramaribo te verkennen. Wij komen graag terug!

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 7irene31-05-2016

Heerlijk verblijf met zwembad

Heerlijk huis met terras en 2 slaapkamers met airco. Ruime woonkamer/keuken met grote koelkast. Auto kun je naast het huis parkeren. Handdoeken krijg je erbij als je er om vraagt bij de boeking. Super geregeld. Zwembad is ruim, even op het bord kijken wanneer het bezet is voor zwemles. Supermarkt op 20 meter afstand. Je kan bij de receptie alles vragen, ze zijn vriendelijk. Je wordt gewekt door het zingen van de vogeltjes.Je kunt wel een taxi bestellen, maar handiger is het als je over eigen vervoer beschikt. Resort is zeker een half uur buiten Paramaribo, prachtige landelijke ligging. Maar wel gemakkelijk om weer naar Zanderij te gaan. Let op dat je de borg bij je hebt in euro's of US dollars.

Je zit in de tropen, dus deet mee voor de muggen !

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

• 3Kris27-11-2015

Geen aanrader,

Kakerlakken. bah personeel gluurt door de vervallen en weggevallen lamellen heen. Zwembad regelmartig bezet ivm verdiensten eigenaar. De slaboom bediende vindt het bezwaarlijk als je met een auto komt, want dan moet hij aan het werk ipv met zijn telefoon bezig zijn. De eigenaar probeert altijd onder de afspraak halen en brengen naar Zanderij uit te komen.

Gereisd met vrienden in november 2015

• 4Caranza05-06-2015

Valt tegen

Huisjes heel ruim en netjes. Ruim terras. Saai complex en aan het zwembad continu de groep Afrikaanse schoonmaaksters. Bar aan het zwembad saai.

Gereisd met vrienden in februari 2015

0 tips over Appartement Biharie's resort

4 vragen over Appartement Biharie's resort

• Radjin Dharamsingh., 02-05-2018

vakantie suriname

Wij willen in de periode van Phagwa in 2019 met 8 jongens bij jullie 2 appartementen huen. Graag net losse bedden die uitelkaar geschoven kunne worden?? Wilt u mij zsm de prijsopgave mailen? Tw we zij bij jullie al een keer geweest voor resp 2 en een groepje voor 3 weken onder de naam Tac90. Wachtende op uw bericht Radjin Dharamsingh.

• M. Kalicharan, 04-09-2017

3 kamer appartement

zoek voor periode 15 juli tot 15 augustus 2017 een 3 kamer appartement. hoeveel zal dit kosten.

• Wirin Jiawan, 19-06-2017

kamer

ik zoek voor de periode van 13 september tot 4 oktober 2017, dus 3 weken en kamer. hoeveel betaal ik?

Appartement info

• Aantal personen7 tot 8