Reviews over Wanica

Heerlijk rustgevend in het regenwoud

John
    25-6-2016

Heerlijke vakantie gehad. De omgeving en de cultuur hebben een enorme indruk op me gemaakt.

heerlijke omgeving

Manon
    15-6-2016

Deze plek is lekker rustig je kunt er een hoop van de surinaamse cultuur beleven echt zeker een aanrader om hier heen te gaan. Wij gaan hier zeker ook nog een keer terug.

Echt een aanrader

Milan
    14-6-2016

Het woud waar ik was, was erg warm maar met een juiste voorbereiding ga je hier een prima tijd doormaken.

De natuurlijk en vooral de rust maken dit een perfecte vakantie voor als je even echt tot rust wilt komen.

Mooie natuur

Annie
    11-6-2016

Enorm genoten van de natuur en de omgeving.

We reisden met kleine kinderen en de hitte was goed te overzien.

Echt aan te raden voor avontuurlijke mensen.

Lekkerrr eten in een rustige Wanica

Like2travel
    4-10-2015

Wanica valt net buiten het drukke centrum van Paramaribo. Er is genoeg te doen vooral als je eigen vervoer hebt. Verkeer is relatief rustig en vergelijkbaar met het verkeer in een drukke stad als Rotterdam of Den Haag.

Wanica scoort een 8,9 uit 10, op basis van 29 reviews