Vakantiehuis
7,6

11 reviews over Vakantiehuis Plantage Cottage Visserszorg in het Nederlands

Heerlijk bijkomen op een mooie en gastvrije plek

Mirjam
28-6-2016

We zijn op de fiets bij Renée en Natasha aangekomen. Wat een gastvrij, vriendelijk ontvangst na zo'n warme fietsrit. Ook al was het nieuwe zwembad er nog niet, we hadden een prima alternatief bij het tijdelijke zwembad. Samen een kokosnoot uit de boom gegeten en gedronken en ontspannen maar in de mooie tuin. Huisjes goed verzorgd en geeft je echt een gevoel van 'in de natuur' zijn. Ja, kikkertjes in je douche, maar wat wil je als je ondertussen ook naar de sterren kunt kijken?! Wij vonden het geweldig!

Gereisd Met partner in oktober 2015

niet weten wat een B&B inhoud

Koert en Anita
8-4-2016

Na aankomst werden we rondgeleid naar zowel de huisjes als de bar, helaas vergaten ze iets aan te bieden na onze rit, Eenmaal daar werden de andere gasten uitgebreid besproken en nagatief beoordeeld.Later hoorden wij terug dat dit ook over ons is gebeurd. De eerste avond hebben we het barretje bezocht maar de eigenaar heeft alleen zijn eigen verhaal en er is geen ruimte voor de gasten. Het is jammer voor dit mooie complex. Er is zoveel meer uit te halen. Geheel geen mensen om een B&B of zowiezo gasten te ontvangen. wij denken dat het het slimste is dat Rene en Natasia zo snel mogelijk terug gaan naar Nederland en ze de mooie lokatie verkopen. zodat gasten toch kunnen genieten van het leuke geheel. De inrichting van de huisjes was op het moment dat wij er waren erg minimaal. zelfs geen prullebakje op de kamer. Wel een snelkoker maar nergen een kopje om de koffie te zetten. ook erg weinig licht in de kamer. jammer.

Gereisd Met partner in maart 2016

Fantastisch mooie accomodatie

Herbert en Esther
22-3-2016

We hebben 3 heerlijke dagen gehad bij Rene en Natascha. Werden gastvrij ontvangen. Hangmatten lagen heerlijk. Huisje was goed. Schoon en opgeruimd. Mooi zwembad waar je heerlijk kan vertoeven. Wij waren op de fiets en kregen een mooi fietsroute idee van Rene en Natascha.

Gereisd Met partner in Tue Mar 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk!

Petra Kolman
30-9-2015

We gingen voir 2 nachten maar het werden er vier. Een heerlijke plek om tot rust te komen in de hangmat of zwembad en genieten van alle natuurschoon om je heen met het geluid van de vogels op de achtergrond. Ook kan je vanuit hier gied diverse tripjes doen dus een goede ligging! Natasja en Rene zijn zeer vriendelijk, spontaan en behulpzaam waar nodig. De huisjes zijn ruim en gezellig en sommigen voorzien van een keukentje. Kortom, een aanrader!

Gereisd Met vrienden in september 2015

Heerlijke plek

Caro
1-4-2015

Visserszorg is een prima plek om een paar dagen bij te komen en te genieten van de geweldige omgeving en beeldschone tuin. Marianne, de gastvrouw is zeer vriendelijk en behulpzaam. Tevens geeft ze prima tips om de omgeving te verkennen. Genoten van een heerlijk verblijf!!

Gereisd Alleenreizend in maart 2015

Hier liggen prijs en kwaliteit danig uit het lood.

Jaap van Rooij
17-9-2014

Helaas geven de idylische foto's op de web-site geen getrouw beeld.

Wat mist laat zich het beste samenvatten met het woord "frisheid". De huisjes zijn donker, heet en er hangt een riool geur. Op de koelkast is duidelijk te zien tot hoe ver de arm van de schoonmaakster reikt, het muggengaas laat bijna geen lucht meer door en de klamboes zitten vol bloedspetters.

Zorg dat je wc papier en een muggenkaarsje van omgerekend 3 cent zelf bij hebt.

Ofschoon de web-site de huisjes als "heerlijk koel" omschrijft, deden wij alvorens te boeken nog eens expliciet navraag op dit punt. We werden vriendelijk gerustgesteld.

Na aankomst bleek dit allesbehalve waar te zijn.

De eigenaars zijn geen onvriendelijke mensen, maar leggen de oorzaak bij voorbaat bij de klant.

In plaats van een serieuze poging tot een oplossing werd het afgedaan met: "U bent de eerste die daar wat van zegt" of "In de tropen is het nou eenmaal warm".

In die logica is niet-goed-geld-terug natuurlijk ook niet van toepassing.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Als starter geweldig!

A_Eijgermans
28-10-2013

Nu ik de site van Vakantiehuis Plantage Cottage Visserszorg gezien heb, heb ik ook even behoefte om een beoordeling te geven. Ik was niet de eerste gast om te logeren, er waren er een paar voor me geweest. Het grotere huisje was in aanbouw en het restaurant/bar ruimte was er niet, dus mijn beoordeling is hier ook aan debet. En helaas was het in die week dat ik er was, zeer veel regen gevallen, zie foto’s De sloot buiten zijn oever, bleek een duiker verstopt! (geen Hoogheemraadschap denk ik!) En een hele rustige omgeving om te fietsen, vergleken met Paramaribo centrum, o.a. met een bezoek aan de v.m. suikerfabriek Mariënburg (met rondleiding!) En de eigenaren waren toen al zeer op service gericht en super vriendelijk

Gereisd Alleenreizend in januari 2012

Prettig en sfeervol

janinevalk
10-8-2013

Op Plantage Visserzorg ontmoetten we de enthousiaste en hartelijke eigenaresse Natascha (haar man was er tijdens ons bezoek niet). De accomodatie heeft een grote, goed onderhouden tuin met veel vogels (en af en toe komt er -heel voorzichtig- een kaaiman op bezoek). Er zijn 3 eenvoudige hutjes: 1 vrijstaande familiehut en 2 aan elkaar grenzende hutjes/kamers voor 3 pers. Deze laatste zijn wel gehorig. Bedden met klamboe. Ventilator. Toilet en douche in naastgelegen gebouwtje. Prima zwembad. Uitstekend wifi bereik. 's Avonds kun je in de bar/restaurant zitten, een fijne plek. Hier wordt ook het ontbijt geserveerd. Al met al een prettige locatie waar je je welkom voelt. Eenvoudig maar sfeervol. Service is hier met de hoofdletter S.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Paradijsje

miriam
18-2-2013

Prachtige lokatie met mooie tuin. Ideale uitvalbasis voor (fiets-/boot-)tochtjes naar de plantagehistorie. Heel ontspannen en rustige sfeer, heerlijke eten en bovenal supergezellige eigenaars. Een aanrader!

Gereisd Alleenreizend in februari 2013

Een aanrader!

petra
8-1-2013

Comfortabel vakantiehuisje in de stijl van een indianenwoning. Omgeven door prachtige, verzorgde tuin. De eigenaren zijn vriendelijk en enorm servicegericht . Ze hebben ons zelfs nog meegenomen in hun jeep om de omgeving te ontdekken. Een fantastische ervaring!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2012

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Plantage Cottage Visserszorg in Visserszorg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Plantage Cottage Visserszorg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.