Sorteren

Reviews over Visserszorg

Heerlijk bijkomen op een mooie en gastvrije plek

Mirjam
    28-6-2016

We zijn op de fiets bij Renée en Natasha aangekomen. Wat een gastvrij, vriendelijk ontvangst na zo'n warme fietsrit. Ook al was het nieuwe zwembad er nog niet, we hadden een prima alternatief bij het tijdelijke zwembad. Samen een kokosnoot uit de boom gegeten en gedronken en ontspannen maar in de mooie tuin. Huisjes goed verzorgd en geeft je echt een gevoel van 'in de natuur' zijn. Ja, kikkertjes in je douche, maar wat wil je als je ondertussen ook naar de sterren kunt kijken?! Wij vonden het geweldig!

Fantastisch mooie accomodatie

Herbert en Esther
    22-3-2016

We hebben 3 heerlijke dagen gehad bij Rene en Natascha. Werden gastvrij ontvangen. Hangmatten lagen heerlijk. Huisje was goed. Schoon en opgeruimd. Mooi zwembad waar je heerlijk kan vertoeven. Wij waren op de fiets en kregen een mooi fietsroute idee van Rene en Natascha.

Heerlijk!

Petra Kolman
    30-9-2015

We gingen voir 2 nachten maar het werden er vier. Een heerlijke plek om tot rust te komen in de hangmat of zwembad en genieten van alle natuurschoon om je heen met het geluid van de vogels op de achtergrond. Ook kan je vanuit hier gied diverse tripjes doen dus een goede ligging! Natasja en Rene zijn zeer vriendelijk, spontaan en behulpzaam waar nodig. De huisjes zijn ruim en gezellig en sommigen voorzien van een keukentje. Kortom, een aanrader!

Heerlijke plek

Caro
    1-4-2015

Visserszorg is een prima plek om een paar dagen bij te komen en te genieten van de geweldige omgeving en beeldschone tuin.

Marianne, de gastvrouw is zeer vriendelijk en behulpzaam. Tevens geeft ze prima tips om de omgeving te verkennen.

Genoten van een heerlijk verblijf!!

Als starter geweldig!

A_Eijgermans
    28-10-2013

Nu ik de site van Vakantiehuis Plantage Cottage Visserszorg gezien heb, heb ik ook even behoefte om een beoordeling te geven.

Ik was niet de eerste gast om te logeren, er waren er een paar voor me geweest.

Het grotere huisje was in aanbouw en het restaurant/bar ruimte was er niet, dus mijn beoordeling is hier ook aan debet.

En helaas was het in die week dat ik er was, zeer veel regen gevallen, zie foto’s

De sloot buiten zijn oever, bleek een duiker verstopt! (geen Hoogheemraadschap denk ik!)

En een hele rustige omgeving om te fietsen, vergleken met Paramaribo centrum, o.a. met een bezoek aan de v.m. suikerfabriek Mariënburg (met rondleiding!)

En de eigenaren waren toen al zeer op service gericht en super vriendelijk

Visserszorg scoort een 8 uit 10, op basis van 3 reviews