Sorteren

Reviews over Tamanredjo

Zeker de moeite waard om er eens te komen.

Hensen
    6-11-2018

Een heerlijke rustig verblijf, lekker groot zwembad en een goed restaurant. De bungalows zijn ruim en schoon. Geen lawaai van airco's maar één à twee ventilatoren maken het verblijf in de bungalow behaaglijk. Een grote klamboe zorgt voor geen ongewenst bezoek. Tevens een zeer ruime badkamer met warm en koud water. Wat erg leuk is de tuin indeling met verschillende soorten bomen zoals katoen, koffie enz. 's morgens hoor je de brulapen.

Heerlijk

Richard Peters
    12-7-2018

Rust, gastvrij, goed verzorgd!

Super ontspannen en onbezorgde vakantie gehad!

Kishon & Marijke
    8-11-2017

We hebben hier een heerlijke en ontspannen vakantie gehad. Pieter en zijn team zorgen echt voor een onbezorgde tijd. Je kunt voor alles bij hen terecht, niets is teveel gevraagd. Zij bieden een enorme gastvrijheid. Een leuke wandeling in de prachtige omgeving gemaakt, verzorgd door Pieter. We hebben apen gezien, een luiaard en zelfs een keer een toekan. Ontbijt was elke ochtend goed verzorgd en vers. Wij komen zeker nog eens terug!

Paradijsje

Annemiek
    28-7-2017

Zeer gastvrije ontvangst. Kleinschalig. Prima kamers, mooi zwembad, alles midden in het groen.

Heerlijke plek in de nattur

Louise
    16-7-2017

Niet ver van paramaribo ligt deze mooie plek met huisjes en zwembad. 'S ochtends neemt Pieter je mee op een tocht door het moerasdeel. Zeker een aanrader. Veel vogels en apen gezien. Andere gasten zagen zelfs een luiaard.

Tamanredjo scoort een 7,8 uit 10, op basis van 4 reviews