Lodge Meni mi

2 reviews over Lodge Meni mi in het Nederlands

nooit meer

Hans
11-4-2016

Meneer Mandje stelt in zijn folders en website, dat alle onderkomens faciliteiten hebben. Van onze groep waren 13 echtparen inclusief onszelf boven de kantine ondergebracht in smerige hondehokken, waarbij er twee slecht functionerende toiletten met daarin een douche gedeeld moesten worden. Het eten was niet genoeg voor iedereen en van een matige kwaliteit. Bovendien werd er tot laat in de nacht luide muziek ten gehore gebracht en begon de staf om 05:30 al met luide voorbereidende werkzaamheden voor het ontbijt.

Menimi betekent: Herinner mij, dat is precies een passende naam. Rustig gelegen aan de Djemongo stroomversnelling aan de suriname rivier. Een van de weinige plekjes (in de suriname rivier) waar je lekker kan zwemmen!

Alles is eenvoudig maar netjes en schoon. Mandje met zijn gezin zijn ontzettend gastvrij. Echte aanrader als je het binnenland wilt verkennen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Meni mi in Pokigron, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Meni mi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Meni mi scoort een 5.71 uit 10 op basis van 2 reviews.