Hotel Torarica Resort & Casino

Hotel Torarica Resort & Casino
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Torarica Resort & Casino voor je op een rij gezet:

Laatste review

Heerlijk ontspannen!

Joyce,
26-4-2018

Relaxed, aardige mensen. Super locatie. Je loopt zo de stad in. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam en kamers zijn mooi!

Kenmerken

26-4-2018

fanatastich

anika,
2-3-2018

veel goede verhalen over gehoord en al die verhalen was niks van gelogen top vakantie gehad ga zeker een keer terug

Beste hotel van Paramaribo

sandraenmark,
10-9-2017

Gewoon een goed hotel met zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel. Mooi zwembad en veel extra faciliteiten. Kamers zijn goed; ruim, airco en met goede bedden. Uitstekende ligging. Uitstekend ontbijt. Wij komen zéker terug!

Prima hotel , fijn personeel

Noordhuis,
11-5-2017

Jammer dat je tijdens een predicure of manicure behandeling je kind of echtgenoot niet er bij mag zitten

Als verklaring geeft het personeel aan

Dat het van de directie niet mag , omdat ze niet beroofd willen worden

Als gast ben je in hun ogen dus een potentiële overvaller

Ook al ben je met een kind , moet die ook buiten wachten

Belachelijk, ik hoop dat jullie wat doen aan deze belachelijke regel

Want dit is echt te gek voor woorden !!

Manager Torarica, Account Manager, 19-5-2017
Beste gast, Hartelijk dank voor het reviewen van ons hotel. Wij stellen dit zeer op prijs. Torarica is een familie hotel waar een ieder welkom is. Wij betreuren hetgeen u heeft ervaren tijdens uw behandeling dan ook zeer gezien dit niet een policy is van ons hotel. Wij hopen dat uw verder verblijf wel naar wens was en hopen u gauw weer te mogen accommoderen.

Geweldige tijd gehad

Reina,
5-5-2017

Klant vriendelijk personeel hebben ze,

Niks opgemerkt dat niet goed ging

prima

H. Wolters,
5-5-2017

zeer goede verzorging

te ver van het centrum

Manager Torarica, Account Manager, 19-5-2017
Beste gast, Hartelijk dank voor het reviewen van Torarica Hotel & Casino. Wij stellen uw feedback zeer op prijs en hopen dat u gauw weer te mogen accommoderen.

Centraal gelegen hotel

Ingrid & Johan
6-9-2015

Dit hotel wordt gerenoveerd dus er zijn kamers voor en na die tijd. dat maakt wel veel verschil. Van de buitenkant is het een lelijk hotel. wij schrokken hier in eerste instantie van maar binnen is het een mooi hotel.

het ontbijt is niet vergelijkbaar met een viersterren hotel in Europa.

Eten en drinken op het terras is echt ontzettend duur, zeker in verhouding wat je betaalt buiten het hotel. De prijzen worden in $ (US) aangegeven.

Wij hebben daar niets gegeten of gedronken puur omdat we de prijzen schandalig vonden.

Wij zijn blij dat we voor Torarica hebben gekozen als uitvalsbasis tijdens onze rondreis (we waren hier in totaal 8 nachten). De gerenoveerde kamers zien er mooi uit, er is een fijne douche en de bedden liggen prima. Er is een koelkastje (geen minibar) en er is airco. Op de televisie kunt je BVN ontvangen. Het zwembad is heerlijk om af te koelen en er zijn voldoende ligbedden om heerlijk te ontspannen.

Torarica is een prima hotel met veel faciliteiten en een mooie ligging. Kamers zijn ruim met goede bedden. Het personeel is heel vriendelijk. We hebben hier een erg fijne tijd gehad.

Bediening is top, zeker achter de receptie. De gemoderniseerde kamers grenzend aan het zwembad zijn licht (bijna Scandinavisch) van opzet en de douche met glazen wand is top. Het was mijn tweede verblijf hier en ik kom zeker weer terug.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Torarica Resort & Casino in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Torarica Resort & Casino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.