Géén boekingskosten

SurinameSurinameParamaribo

8.7FantastischScore uit 29 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

29 Reviews over Royal Torarica

• 9Matawlie B.P (John)20-03-2018

Fantastisch (Zie boven)

Ivm 75ste jaardag van mijn vrouw verbleven wij ( 7 pers) van 16 febr tot 24 februari ‘18 in Royal Torarica. Alles verliep boven verwachting. Royal Torarica is een vrij luxe hotel. Dat heb je in bijna alle landen. Wat Royal onderscheidt is het personeel . Zij weten waarmee zij bezig zijn. Hardwerkend/beleefd etc.

• 9Bart17-12-2016

Prima hotel

Het hotel is zeer gunstig gelegen midden in het centrum van Paramaribo. Het heeft een prima service. En het ontbijt was echt goed. Zeer tevreden over. Er is ook een shuttle service van/naar de luchthaven. Volgende keer zou ik het weer boeken.

Sales Manager, Sales Manager, 18-01-2017

Beste Bart,

Bedankt voor het schrijven van een review voor Royal Torarica! Wij zijn blij te horen dat u heeft mogen genieten van uw verblijf in ons hotel en hopen u gauw weer te mogen accommoderen!

• 6K .Noordhuis29-11-2016

Royal hotel torarica

Mooi luxe hotel , vriendelijk personeel Jammer voor de kille sfeer . Bij het zwembad geen sanitair en of kleedhokjes je moet dus met natte kleding door het hotel Zorg dat je niet een half uur voor sluitingstijd bij het ontbijt bent er wordt niet meer aangevuld Verbaasd over de vorige positieve recensies dit is echt de waarheid

Sales Manager, Sales Manager, 01-12-2016

Beste meneer Noordhuis,

dank u voor het schrijven van een review over Royal Torarica! Wij stellen uw terugkoppeling zeer op prijs en nemen uw opmerkingen mee bij het streven naar verbetering van onze diensten. Het spijt ons te moeten vernemen dat u niet helemaal tevreden was over uw verblijf bij ons. Wel hopen wij u in de toekomst nogmaals te mogen accommoderen

• 10Nadia02-11-2016

Fantastisch onvergetelijk verblijf

In verband met de 60e verjaardag van mijn zus en schoonbroer hebben we met familie en vrienden 8 kamers voor 2 nachten geboekt in het hotel. We zijn nog steeds niet uitgepraat over de geweldige service die we hebben gekregen van de verschillende teams: receptie, housekeeping, personeel ballroom, team van de keuken.
    Het ontbijt is heel goed verzorgd. Goede roomservice, Prima WIFI-verbinding. De kamers met terras hebben een mooi uitzicht op tuin en zwembad. Een aanrader voor families die een feestje willen vieren en niets zelf willen doen. Ons verblijf was uitstekend.Tip: airco in een lagere stand mogelijk maken. Teams Royal, bedankt en ga zo door!

• 8Bianca31-03-2016

Een heerlijk hotel.

De service is uitstekend, het ontbijt goed verzorgd en gevarieerd. De kamers schoon en fris. Dit alles op een mooie locatie in een heerlijke tuin. Een aanrader voor een ieder die van schoon, service en een mooie omgeving houdt.

• 8Jermain Rozendaal10-01-2016

Geweldig

Top hotel alleen de onder directrice is niet leuk

• 10Murhill04-01-2016

Fantastisch en onvergetelijk!

8 nachten (kerstperiode) verbleven en hebben het geweldig gehad. Personeel was zeer vriendelijk en werden in de watten gelegd. Elke keer als wij terugkwamen in het hotel, was het thuis komen. De mooie tuin, het zwembad waar het nooit druk was (rust) was geweldig. Voor drukte konden we terecht bij hotel Torarica ernaast, wij konden ook gebruik maken van alle faciliteiten en de feest activiteiten die daar werden georganiseerd. Wij hadden een kamer op de begane grond met eigen terras wat wel aan te raden is. Bovenste verdieping had je een mooi uitzicht, helaas kon het raam niet open, vandaar dat beneden een betere optie is. De ligging is helemaal top! Beter dan dit kan niet. Gratis parkeren en als je oversteekt dan ben je al in het uitgaanscentrum, Fort Zeelandia, Paleis en centrum is allemaal te lopen en dan zie je ook meer. Dit jaar gaan we de kerstdagen weer, maar gaan pas weer weg na het feest/vuurwerk te hebben meegemaakt. Dit was de eerste keer en voor herhaling vatbaar. De prijs is naar verhouding ivm de locatie, service en de privacy redelijk goed.

• 9Sunny23-12-2015

Prima

Prima resort, zakelijk en netjes. Airco staat wel bizar hoog in de gemeenschappelijke ruimten. Mooie tuin, prima zwembad (waar niet-Royals gelukkig worden geweerd zodat het rustig blijft). Room service is heerlijk (mag iets meer Surinaams op de kaart). Ligging is geweldig, ruime kamers en aan de badkamer ontbreekt niets.

• 9Tjin23-07-2015

Super Hotel echte aanrader, nette kamer goed personeel en heel aardig. goede ligging alles op loop afstand

• 7Leenders08-03-2015

Beste hotel in Suriname

Er is maar 1 minpunt en dat is de instabiele WiFi welke ook nog eens traag is. Een foto versturen is er niet bij. Van een compensatie voor de kamerprijs willen ze niets weten. Tip: bij het boeken eisen dat de WiFi in orde is...

Hotel Royal Torarica info

• Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)