7,9

38 reviews over Hotel Residence Inn in het Nederlands

Fantastisch, zoals altijd

Ron en Soe
10-11-2016

Het is niet voor niets dat we elke keer, als we in Switie Sranang zijn, kiezen voor Residence Inn. Een goed hotel met fijne slaapkamers, goede bedden, een mooie tuin, goede zwembad en goed restaurant: al deze plekken zorgen voor een huiselijk sfeer. Een sfeer om zo ver van huis, ons toch thuis te voelen.

Gereisd Met vrienden in oktober 2016

Een uiterst prettig verblijf.

Familie Holslag
23-8-2016

Je komt er tot rust. Het eten is er heel goed. Personeel is zeer betrouwbaar en hulpvaardig. Kortom een aanrader.

Redelijk hotel

Bas
10-5-2016

Redelijke hotel, goede ligging, redelijke zwembad. Echter zeer matig ontbijt met matige klantvriendelijkheid. Voor ons was een goed ontbijt in een plezierige omgeving belangrijk. Dat misten we dit keer. Zeker vergeleken met andere hotels van vrijwel dezelfde prijsklasse. Feedback gegegeven maar dat werd zichtbaar niet in dank afgenomen. Personeel bij het ontbijt werd niet vriendelijker op. Tenslotte naar nabij gelegen hotel verhuisd met veel betere ontbijt, professionele plezierige personeel.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2016

Prima hotel!..

Re-Cli
18-1-2016

Prima hotel.. Vriendelijke personeel vooral in het restaurant.. Propere kamers en schone douches ... Met dank aan de dames van house keeping.. Lekker makkelijk de chinese supermarkt op de hoek en verderop Chimin restaurant. Ga je verder de straat op kom je bij Torrarica dus goed gelegen en in de luwte. Auto gehuurd .. Top service en vriendelijk en betrouwbaar autoverhuur bedrijf. Verder taxi gehuurd. Taxi voor transfer Zanderij en Paramaribo.. Vriendelijke man!!... We komen hier zeker weer terug..

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Dec 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel!!

Twan
11-8-2014

Wij zijn hier in totaal 6 nachten verbleven, en tussendoor rond gereisd! We hebben 4 andere kamers gehad, en waren alle 4 goed en schoon! Het ontbijt was lekker, waar alles bij zat! Het personeel was vriendelijk en regelde veel! De ligging was redelijk op loopafstand van ongeveer 15 minuten van leuke eettenten en cafes! Het zwembad was lekker en rustig. Leuk hotel om bij te komen van het rondreizen.

Gereisd Met partner in Thu Jul 24 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wat een teleurstelling

Mandy Amo
3-5-2014

Na de dood van mijn vader wilden mijn moeder en ik ons laatste weekend in Suriname doorbrengen even buitenshuis, lekker naar een hotel met zwembad. Dit ook doorgegeven bij de boeking. De kamer was ronduit slecht. En we willen vanmorgen gaan zwemmen: Zwembad dicht wegens onderhoud!!! Ja je kan bij Marriott gaan zwemmen. Marriott had 200 gasten die kwamen zwemmen. We zijn zeer teleurgesteld weggegaan....

Gereisd Anders in Fri May 02 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel!!

John en Marian
4-7-2013

Keurig hotel en lekkere ruime kamers. Vriendelijk personeel, en lekker met de taxi naar het centrum!

Gereisd Met partner in juni 2013

Super vakantie gehad

Ferry Metten
11-11-2012

Residence Inn Paramaribo, is een perfect hotel met nette kamers zeer vriendelijk personeel en een goede service, het uitzicht is ook goed voorkant de rivier en aan de achterkant een rustige straat. Bij het restaurant kan je goed eten voor een nette prijs. De prijskwaliteit verhouding is perfect.

Gereisd Met vrienden in Mon Oct 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2 nachten; 2 heel verschillende indrukken

Jan
16-4-2012

We hebben er 2 nachten geslapen. 1 nacht bij aankomst en 1 nacht voor vertrek. De kamer die we de 1ste nacht hadden, liet nogal wat te wensen over. Er was slechts een stopcontact beschikbaar en dat zat achter de koelkast. Kastruimte was er niet en ruimte waar je je koffer kon neerzetten was niet voldoende. Ook was er slechts aan 1 kant van het bed een nachtkastje. De bedden waren goed. Algemene induk was dat het het oudste gedeelte van het hotel was. De 2e nacht hadden we een betere kamer. Veel ruimer van opzet, met voldoende kastruimte. Maar ook deze kamer had maar 1 nachtkastje en 1 beschikbaar stopcontact achter een bureau. Dit gedeelte van het hotel was duidelijk van recentere datum. Over de vriendelijkheid en de service van het personeel hadden we geen klagen.

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Boudewijn

N van Peer
26-2-2012

Mooi gelegen, voormalige ambassade, erg vriendelijk personeel die hun best doen de gasten het naar hun zin te maken, aan de kwaliteit en inrichting van de kamers, die wij hadden, behoeft enig onderhoud en weinig tot geen kastruimte. Beperkte tv zenders met zeer slecht ontvangst. Zwembad niet zo proper.

Gereisd Met vrienden in Mon Nov 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residence Inn in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residence Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.