Appartement Rachel Apartments

Tonen op kaart

73 reviews over Appartement Rachel Apartments

• 8Boyke Narain09-02-2016

Perfecte appartement

Net 2 dagen terug met 5 personen. 2 weken verblijf bij Rachel appartement. Het was een super locatie, alles in nabijheid, KFC,- Bakkerij Hollandia, supermarkt,Combe Markt, auto huurbedrijf, loopafstand van het t'Vaten onafhankelijksheidsplein, enz enz. Rudy is echt een geweldige vent, maar ook het overige personeel. Elke dag werden de kamers schoongemaakt, en voorzien van schone handoeken. Het was echt de moeite waard,en heb het zeer prettig ervaren.

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 9spike30-11-2014

tranga

Ik - vrouw- alleen -voelde mij er veilig en heel welkom. Heel aardige mensen, behulpzaam en meedenkend. Heel prettige plek en kennismaking!

Alleen gereisd in november 2014

• 10Hans Kuypers30-11-2013

Geweldig gastvrij!

De eigenaar weet precies wat een reiziger na 9 duren vliegen fijn vindt: Haal- en brengservice van het vliegveld tegen een alleszins redelijk tarief. En dan bij aankomst een gevulde koelkast om de eerste periode door te komen met koffie, these, frisdrank en ontbijtartikelen, zoals Hollandse kaas (haha). En als we een paar dagen wegvaren en de kamer niet verhuurd was konden we de spullen gewoon laten en troffen we bij terugkomst weer een schone en opgeruimd appartement aan met onze eigen spullen. Er is in Paramaribo veel woonruimte te huur, maar Rachel apartments steekt er echt met kop en schouders boven uit.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2013

• 9Ong-Aban20-10-2013

Topper !!

Wij hebben met z'n tweeën een geweldige vakantie gehad in Paramaribo.( Oude Complex ) Mede door het feit dat in het Appartement alles aanwezig was om een prettig verblijf te hebben. Alles was netjes ook het schoonmaken e.d. MAAR vooral niet te vergeten de vriendelijkheid van de Eigenaren / Familie. Wij komen nog een keer terug, een echte aanrader. Groet uit Limburg/Nederland van Gerda en Rob.

Gereisd met partner in september 2013

• 10b.nannanpanday03-06-2013

a place to stay

a place to be and feel free. veel hebben we niet aan te voegen. ga zo door, de liefhebber weet wat hij/zij wenst. graag komen wij terug.als u anderen beoordelingen heeft gelezen wordt de mijn dubbel, dus ervaar het verblijf etc zelf. de groeten aan allen..thx a lot for staying at your place.

fam .n.p.

Gereisd met partner in mei 2013

• 8angelique03-06-2013

fantastische plek

Appertement rachel in paramaribo is een super goed appartement, erg goed verzorgd , goede,rustige ligging en super aardig personeel en eigenaar en dochter ook er aardig. Zeker aan te raden bij een bezoek aan Suriname.

Gereisd met jonge kinderen in april 2013

• 10Carl & Marga Ottow23-04-2013

Perfect.

Perfect onderkomen - zeer klantgericht - vriendelijk - meedenkend - behulpzaam. Tussentijds wordt ook prima schoongemaakt - voldoende handdoeken - uitstekende douche. Ligging rustig en toch mooi centraal. Heel voordelig in prijs - daar krijg je veel voor. Zelfs een welkomst attentie in de vorm van drankjes - zoutjes - ontbijtpalet - noem maar op.

Gereisd met vrienden in maart 2013

• 8Van Hoorde Dirk21-04-2013

Een goede locatie

Indruk van de locatie is prima. Omgeving ligt iets buit de drukke stad. Het is er s'avonds zeer rustig. Gelegen in een woonbuurt. Het personeel is Pico-Bello. Prijs/kwaliteit oké. Elke inwoner zorgt voor zijn eigen potje eten. Staat van de kamers zijn prima en er wordt bijna alle dagen schoongemaakt. Ik denk met kinderen toch een andere locatie te zoeken.

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Ramkisoen07-03-2013

Super goed en netjes bij Rachel ,s

Super goed appartement.Erg netjes ,ruim en overzichtelijk.Alle benodigheden dat je nodig heb. Eigenaar erg vriendelijk,gastvrij en ook personeel,en bewaking .De rustige omgeving is ook aangenaam als je vanuit de drukte komt. Dus zeker een aanrader!!!Wij gaan hier zeker weer ooit naar toe en ook nog voor een redelijk prijs per dag.Toppie Rachel Appartments

Gereisd met partner in januari 2011

• 10Juul Meulenkamp07-03-2013

Zeer compleet appartement, volledig ingericht. Prettig personeel, vriendelijk en gastvrij. Uitgebreid pakket levensmiddelen voor de eerste dag(en). Goede ligging van alles dicht in de buurt, ook het openbaar vervoer is makkelijk te bereiken. Zeer aan te raden.

Alleen gereisd in februari 2013

4 tips over Appartement Rachel Apartments

• Dave van Gelder, 11-10-2011 Rapporteren

Prima eetgelegenheid om de hoek in de Tokailaan Bistro "Don Julio".

• dirkfjr, 21-04-2013 Rapporteren

De stad is wel druk van verkeer. Opgelet de auto's rijden links en zijn niet echt met de fietscultuur verbonden. Dus het is extra oppassen. Er zijn leuke restaurantjes aan de rivier alsook in de stad. Zo eentje is de Zus en Zo.....Dan nog het Pannenkoekenhuisje enz. Neem een stadsgidsboekje onder de arm...!!

• Van Hoorde Dirk, 21-04-2013 Rapporteren

Restaurant de Zus & Zo is een aanrader. Het Pannenkoekenhuis zeker ook eens doen. Ook zeker uitstappen naar het binnenland zijn meer of de moeite waard. De stad is druk en opgelet ze rijder daar links. Das toch effen wennen.

11 vragen over Appartement Rachel Apartments

• D.Doelrakim, 02-02-2018 Rapporteren

Tarieven appartement

Beste lezer,

In de maand september van dit jaar (2018) zijn wij van plan om naar Suriname te gaan. Van vrienden hebben wij jullie adres gekregen voor het reserveren van een accommodatie.

Graag zouden wij van u willen weten wat de prijzen zijn voor een 2 persoonskamer en voor een 4 persoonskamer appartement in de periode 1-9 tm 30-9-2018

In afwachting van uw spoedig antwoord.

Met vriendelijke groeten,

Mw. Darsien Doelrakim Rotterdam

• Shirley, 01-10-2014 Rapporteren

prijslijst

jammer dat er geen prijslijst wordt getoond op de site want zonder prijslijst kan ik geen keus maken dus helaas!!

• loes, 16-03-2014 Rapporteren

prijzen

goedemiddag... jammer dat de prijzen niet op de site staan..zou toch makkelijker zijn .

Appartement Rachel Apartments info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis