Sorteren

vakanties Paramaribo

Reviews over Paramaribo

Caro
    17-5-2018

Ontzettend mooi land met een geweldige natuur!! Zeker de moeite waard.

Geweldig mooi land met vriendelijke mensen en veel

Frens
    10-5-2018

.veel plaatsen bezocht , waaronder plantage ,genoten van de mooie natuur, van de vriendelijke mensen en hun lekkere eten

Grandioos!

Móan Istatia
    27-4-2018

Het eten is hier geweldig! Dat is al een van de grootste redenen om hierheen te gaan. Wat wel jammer is, is dat het in de kleine en grote regentijd alleen maar regent. Maar deze regen is warm, dus je hebt er niet zoveel last van. Het uitgaansleven in Paramaribo is ook zeker de moeite waard. Er zijn verschillende plaatsen waar het gezellig is om te gaan en iedereen is erg aardig.

Relax

M.S
    21-4-2018

Suriname is een heel mooi land die je zeker op je bucketlist moet zetten.

Het is een land waar je veel kan ontdekken qua cultuur en natuur, bezoek vooral het binnenland daar kom je echt tot rust en de mensen zijn zeer vriendelijk.

Dit land is echt voor natuur liefhebbers dus als je van blauwe zeeën, witte stranden en snorkelen en degelijke houd is dit niet echt de juiste plek het is meer jungle, zon, lekker eten en gezellige mensen.

Er zijn natuurlijk wel veel zwembaden en je hebt ook white beach en veel uitgaansgelegenheden, maar je geniet het meest als je verder dan de stad bent gekomen.

Dus als het je doel is om te onstpannen komt het in Suriname zeker goed, ik heb in ieder geval genoten en zal nog vaker gaan.

voor herhaling vatbaar

Cher
    21-4-2018

Paramaribo is een super vakantiestad. In december hebben ze heel veel activiteiten voor de lokale bevolking en vakantiegangers. Altijd mooi weer en de mensen zijn er heel vriendelijk en gastvrij. Leuke eettentjes, discotheken noem maar op.

Paramaribo scoort een 8 uit 10, op basis van 452 reviews