Paramaribo

We hebben een aantal aanbieders voor Paramaribo voor je op een rij gezet:

vakanties Paramaribo

We hebben een aantal aanbieders voor Paramaribo voor je op een rij gezet:

Reviews over Paramaribo

Paramaribo Nederland onder de tropenzon heerlijk.

Jos en Marowijne,
    9-3-2019

Paramaribo is een Hollandse tropische stad. Je kunt er heel luxe of heel basic verblijven. Wij overwinterden er in een kleinschalig (5) appartementen complex Beth Shalom met zwembad. Geboekt bij verhuurder. Fijne persoonlijke aandacht. Doen!

Gereisd met partner in februari 2019

Proef op slechts 9 uurtjes, veel natuur en cultuur

Ronald vd Heul,
    1-12-2018

Dat er een daglimiet is bij opname van/bij geldautomaat.

Dat je makkelijk een auto kan huren.

Dat je er rekening mee moet houden met een getij wanneer je naar bv naar White Beach gaat het water trekt dan dusdanig terug dat je niet kan zwemmen/afkoelen.......er wel een klein zwembad is waar er max 10 pers in mogen .

Recreatiepark Berg en Dal makkelijk te bereiken is met de lijnbus vanuit de stad paramaribo.

Dat je op blauw grond waar vele Javanen wonen ontzettend lekker kan eten bij de tentjes langs de weg....

Binnenland makkelijk te bereiken is met sport/recreatie vliegtuigjes vanuit paramaribo stad.

Sweet Sranang!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Prima!

Jet,
    23-11-2018

Op 2 november hadden we een stadsrondleiding door Peter . Interessante rondleiding, deskundige en enthousiaste gids. Schetste een goed beeld van de stad met haar geschiedenis.

Peter kan ook een complete reis in Suriname voor je organiseren. Hoewel we een prima reis door Suriname hebben gehad zeiden we: hadden we dat maar eerder geweten!!

Gereisd met partner in november 2018

Paramaribo, je hebt mijn hart gestolen!

Jacedean,
    1-11-2018

Paramaribo is een gezellige typisch zuid-amerikaanse stad, met een prachtig historisch centrum. De grote markt is een echte aanrader! Fruitsoorten uit de binnenlanden, groenten, vlees, vis, noem maar op en het is er. Waterkant is een mooi plekje om in de avonduren lekker wat te eten en te drinken, met heerlijke soul- en reggaemuziekjes op de achtergrond. Iets verderop ligt Fort Zelandia met museum, zeker een bezoekje waard omwille het historisch verleden. Midden in de stad ligt de Palmentuin, met zo'n 1000 koningspalmen. Overdag een heerlijke plek om in de schaduw te zitten. Tijdens feestdagen gezellig wat kraampjes en muziek. Voor wie graag kerken bezoekt, er is een kathedraal, de Petrus & Paulus, geheel gemaakt uit hout, geen spijker aan te pas gekomen! Verder staan de synagoge en moskee zij aan zij naast elkaar, verderop in de stad is er een grote hindoeistische tempel. Kortom Paramaribo heeft voor ieder wat wils!

Gereisd met partner in maart 2016

geweldig

Beimin,
    20-9-2018

Geboren in Paramaribo, 2 x na 34 jaar naar Suriname. 1e keer met dochter(afstudeeropdracht) 2e keer met echtgenoot en zoon.

2e keer was fantastisch, veel tour tochten in binnenland(geweldig mooie natuur)

In de stad mooie koloniale gebouwen. Mooie maar ook trieste geschiedenis over Suriname , m.n. de slavernij.

Prachtig land met een multiculturele saamhorige bevolking. 7 mooie, vriendelijke , gastvrije bevolkingsgroepen met ieder hun eigen taal en gewoontes en tenslotte allemaal het Sranang tongo spreken. Zo,n mooi land vraagt om aandacht en ondersteuning.

Ons verblijf was grandioos. Een aanrader, schone binnenlandse lucht, groene bossen, rijk aan veel geneeskrachtige planten, vruchten, groenten en visserij. Veel diersoorten, vogels, apen enz.

Gereisd met partner in september 2018
Paramaribo scoort een 7,6 uit 10, op basis van 462 reviews