Sorteren

vakanties Paramaribo

Reviews over Paramaribo

Prima verzorgd en goede sfeer!

Maurice
    12-11-2018

Uitstekend verzorgde vakantiewoning. drie ruime slaapkamers met airco en TV. Goede bedden en alles uitermate netjes en regelmatig schoongemaakt. Ontvangst door eigenaren John en Loyd is vriendelijk en niet overdreven. Kortom; een aanrader!

Ideale uitvalsbasis voor trips in Suri!

familie Coosemans-Meurrens
    5-11-2018

Wij logeerden er tussen onze trips door. Ideaal: je hoeft niet altijd al je bagage mee te sleuren, niet steeds opnieuw ergens in te checken en alles in- en uit te pakken.

De appartementen en de gemeenschappelijke ruimtes zijn kraaknet. De inrichting is naar Surinaamse normen luxueus en de uitbaatster is suuupervriendelijk en staat altijd klaar met raad en info.

Wie geen zin meer heeft om zich na de trip in het Paramaribose nachtleven te storten, vindt er enkele lekkere restaurants op wandelafstand of winkels om voorraad in te slaan en zelf te kokkerellen.

Ook aanrader voor

- gezinnen die samen op reis willen: elk zijn eigen stek én gemeenschappelijke zit/speelruimte, keukens, BBQ, terras., zwembad...

- stagiairs

Niet centrum centrum Paramaribo maar je bent er wel in een wip.

Kortom: een aanrader!

TIP: wij hebben er na onze trips nog enkele dagen luxe aangebreid in Hotel Torarica.

Genieten

Ilona kuipers
    2-11-2018

Oxygen resort..rustig .veel tuin ..2 zwembaden..vriendelijk personeel..heerlijk appartement..Ik heb genoten..moest herstellen na medische ingreep..lekker eten..heerlijke zon...in de vroege morgen zoveel vogels horen...en echt een heerlijke tijd gehad...de Surinaamse bevolking is aardig en beleefd....het land zijn nog steeds de longen van onze aarde..er is teveel om op te noemen qua natuur...zwemmen in de soela's wakker worden in de Bush...je verwonderen over de schoonheid van de natuur

Het was geweldig!

Monique Eshuis
    2-11-2018

Tijdens onze vakantie in Suriname hebben we 10 nachten gelogeerd bij Downtown Oasis. We hadden van tevoren al op Zoover gekeken en mede op basis van de goede beoordelingen dit guesthouse uitgezocht. Nou, dat viel zeker niet tegen!

De ontvangst was al heel hartelijk. De kamer was groot en schoon. Het bed was zeer goed, verder was de kamer v.v. onder meer een airco, grote TV, koelkast, douche/toilet enzevoort. We hadden ontbijt besteld (per dag kan dit op worden gegeven) voor de volgende ochtend. Dat was heerlijk! Lekkere verse broodjes, een sapje, thee, eitje, lekker beleg en steeds een Surinaamse lekkernij er bij. Zeker een aanrader! Verder ligt Downtown Oasis midden in het centrum, terwijl je omgeven bent door groen, vogeltjes en rust. Alle hoogtepunten van Paramaribo bevinden zich op loopafstand en het gezellige restaurant Souposo ligt zelfs op een steenworp afstand.

Wij hebben een heerlijke tijd gehad bij Downtown Oasis!!!

Toppie

Marga
    31-10-2018

Geweldig verblijf. Schone kamers en superlieve eigenaars. Behulpzaam en zeer gastvrij. Wanneer we weer naar dit fantastische land gaan verblijven we zeker weer in Felisa. Voordeel de ligging is niet in de drukte en de taxi brengt je in 10 min zeer goedkoop in de stad. Echt top

Paramaribo scoort een 8 uit 10, op basis van 456 reviews