Sorteren

Reviews over Paramaribo

geweldig

Beimin
    20-9-2018

Geboren in Paramaribo, 2 x na 34 jaar naar Suriname. 1e keer met dochter(afstudeeropdracht) 2e keer met echtgenoot en zoon.

2e keer was fantastisch, veel tour tochten in binnenland(geweldig mooie natuur)

In de stad mooie koloniale gebouwen. Mooie maar ook trieste geschiedenis over Suriname , m.n. de slavernij.

Prachtig land met een multiculturele saamhorige bevolking. 7 mooie, vriendelijke , gastvrije bevolkingsgroepen met ieder hun eigen taal en gewoontes en tenslotte allemaal het Sranang tongo spreken. Zo,n mooi land vraagt om aandacht en ondersteuning.

Ons verblijf was grandioos. Een aanrader, schone binnenlandse lucht, groene bossen, rijk aan veel geneeskrachtige planten, vruchten, groenten en visserij. Veel diersoorten, vogels, apen enz.

Marion Mijnhijmer
    13-7-2018

Het was erg leuk . We hadden een auto gehuurd dus konden we de omgeving verkennen. We waren vaak bij Familie in Commewijne. Er waren regelmatig feestjes bij een hotel Bastion bijv. de groep Sabakoe erg leuk.

We zijn ook naar Coronie en ook naar White Beach. Wat niet fijn was dat er veel hobbels in de weg waren. En het was lang rijden maar het was zeker de moeite waard eenmaal aangekomen hebben we wat gedronken die we van de gastheer/eigenaar krijgen en we hebben heerlijk genoten van de zon. Fantastisch.

We gingen regelmatig naar de centrale markt en naar de stad om te wandelen / winkelen. En een aanrader is zeker lekker bubbelen/ zwemmen bij torarica hotel

Caro
    17-5-2018

Ontzettend mooi land met een geweldige natuur!! Zeker de moeite waard.

Geweldig mooi land met vriendelijke mensen en veel

Frens
    10-5-2018

.veel plaatsen bezocht , waaronder plantage ,genoten van de mooie natuur, van de vriendelijke mensen en hun lekkere eten

Grandioos!

Móan Istatia
    27-4-2018

Het eten is hier geweldig! Dat is al een van de grootste redenen om hierheen te gaan. Wat wel jammer is, is dat het in de kleine en grote regentijd alleen maar regent. Maar deze regen is warm, dus je hebt er niet zoveel last van. Het uitgaansleven in Paramaribo is ook zeker de moeite waard. Er zijn verschillende plaatsen waar het gezellig is om te gaan en iedereen is erg aardig.

Paramaribo scoort een 8 uit 10, op basis van 453 reviews