Appartement Oxygen

Appartement Oxygen
9,2

4 tips over Appartement Oxygen

N.Kampe, 8-8-2014

Ontbijt in het restaurant Moments was lekker!

De chinese supermarkt aan de Washington straat(10 minuten lopen) is goedkoper dan Choi's maar Choi's heeft meer aanbod.

Slagerij Stolk aan de kwattaweg (10 minuten lopen) voor lekkere verse vleeswaren en vlees.

Chris roti shop aan de Kwattaweg.

ellen van zijl, 10-9-2013

Slagerij Stolk op de kwattaweg ong 10 minuten lopen. Zeker doen!

Dagje Overbridge River Resort aan het strand aan de Surinamerivier. Van te voren bellen en hutje reserveren - hangmat huren of meenemen.

Zelf bootje huren bij Leonsberg eerst lunchen bij plantage Frederiksdorp en daarna dolfijnen spotten

Roel de Lange, 26-6-2013
Het restaurant van het resort heeft heerlijke steaks! Voor de mensen die genoeg van de Roti hebben:)

We hebben een aantal aanbieders voor Oxygen voor je op een rij gezet:

Saskia Slim, 29-9-2012
Ideaal verblijf voor gezin met jonge kinderen en ook voor ouderen!

We hebben een aantal aanbieders voor Oxygen voor je op een rij gezet: