Appartement Oxygen

8,8

5 reacties Appartement Oxygen

prijslijst

Ron van der Plaat, 21-10-2017
De prijzen voor oxigen appartementen

reservering

virginia, 3-8-2016

Ik zou heel graag van u willen weten of uw appartementen heft met twee slaapkamers voor de periode van 18 augustus tot en met 4 September.

mijn email is [email protected]

apapartement huren

rohan, 22-7-2015

goedendag

willen volgend jaar voor 4 wk naar suri komen en dan met 2 gezinnen 4 volw en 5 kinderen en zou graag willen weten of u daarvoor ruimte heeft en wat de kosten zijn

tevens een vraag of u ook auto s verhuurd of dat u een goed adres weet

hoor uw reactie tegemoet

We hebben een aantal aanbieders voor Oxygen voor je op een rij gezet:

reservering appartementen

Jan Broekkamp , 23-12-2014

na eerder vele malen, steeds met een groep van ca. 8 echtparen, een trip naar en in Suriname gemaakt te hebben zoek ik een ander appartementencomplex voor een volgende trip.

Het gaat dan steeds om ca. 15 nachten in de periode januari-februari. In dit geval in 2016

Graag informatie over de kosten

met vriendelijke groet

jan Broekkamp

prijzen

bhan , 5-10-2014
ik ben heel erg benieuwd naar de prijzen van het appartement als ik voor 2 of 3 weken daar wil boeken. dat lees ik nergens

We hebben een aantal aanbieders voor Oxygen voor je op een rij gezet: