Tijdelijk €25 aanbetaling

Meer appartement info

36 Reviews over Oxygen

• 9Toos28-12-2018

Heerlijk tijd gehad

Heerlijk rustig, vriendelijk personeel en schone kamers In bet restaurant kun je heerlijk eten Een aanrader

• 7Ilona kuipers02-11-2018

Genieten

Oxygen resort..rustig .veel tuin ..2 zwembaden..vriendelijk personeel..heerlijk appartement..Ik heb genoten..moest herstellen na medische ingreep..lekker eten..heerlijke zon...in de vroege morgen zoveel vogels horen...en echt een heerlijke tijd gehad...de Surinaamse bevolking is aardig en beleefd....het land zijn nog steeds de longen van onze aarde..er is teveel om op te noemen qua natuur...zwemmen in de soela's wakker worden in de Bush...je verwonderen over de schoonheid van de natuur

• 10Lucas Jellema08-08-2018

Relaxing and comfortable stay in tropics

Staff was very friendly, helpful and professional. Facilities are comfortable, clean and complete. We felt completely at home - well taken care of. We stayed there on three separate intervals in July and August (with trips into the Suriname interior in between). Oxygen Resort was very accomodating in managing our stay, our luggage and our trips. We enjoyed the pool, the gym and the excellent restaurant (called Moments). The overall value for money was certainly very good.

Note: The apartment we stayed in offered a well equipped kitchen where we could easily make tea and coffee, prepare breakfast, eat take away food etc. The nearby supermarket (5 min walk) offered good selection of beverages, tea/coffee, bakery products and toiletries as well as some fruit.

• 10Hueting Gorre28-09-2017

Top klasse

Oase van rust in prachtige tuin, heerlijk zwembad, prima (gerenoveerde) appartementen, goed restaurant, service minded en vriendelijk personeel, uitstekende locatie niet ver van drukke centrum en uitgaansleven dat voor een paar centen per taxi te bereiken is. Toppertje.

• 10Bea07-01-2017

Paradijs op aarde

Super gezellig en mooie zwembaden restaurant waar je super lekker kan eten en vooral de rust is onbetaalbaar love it

• 9Bea29-09-2016

The place to be suriname

Super gezellig . Met geweldigpersoneel. ...2 mooie zwembaden en een fantastisch restaurant mooie ligging en de stad makkelijk te bereiken kortom een aanrader voor iedereen. ...

• 9Maarten14-06-2016

Fantastische plek. Goede vibe, heerlijk restaurant

Fantastische plek. Goede vibe en heerlijk restaurant. Tour operator op het resort. Vriendelijk personeel. Voelt veilig en is het ook. Aanrader.

• 10Bea dekkers22-05-2016

Super relaxed

Oxygen resort is fantastisch wij zij er voor de derde keer geweest voor een maand Ook voor gezinnen met kinderen is t er goed vertoeven er zijn 2 mooie zwembaden en ook Q een fantastisch restaurant moment super lekker eten Personeel is ook super vriendelijk en behulpzaam

• 10Ernst van Drumpt02-11-2015

Een aanrader.

Buiten het drukke centrum als een oase van rust ligt Oxygen, een resort met prachtige tuinen waarin de huisjes en appartementen staan en twee mooie zwembaden. Voor het eten kun je hier ook terecht in Restaurant Moments. Prima eten. Wij waren met een groep van 13 personen en hadden 2x4 kamers met elk een badkamer en per 4 kamers samen een eigen keuken annex woonkamer. Perfect voor groepen tot 16 personen. De service van de medewerkers is erg zorgvuldig en vriendelijk. Een ideale plek om twee weken heerlijk te genieten en uitgerust weer terug te reizen naar Nederland. Tijdens ons verblijf hebben we meerdere tours gemaakt en daarvoor is Oxygen een prima uitvalsbasis.

• 9bea06-09-2015

super appartementen

Alle personeelsleden zijn fantastische mensen die werken er met plezier en daarom is de sfeer er ontzettend gezellig Schoon en 2 mooie zwembaden Het is er echt genieten. ..

Appartement Oxygen info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Bombaystraat 21 A, 2713 VB