Appartement Oxygensterstersterster

36 reviews over Appartement Oxygen

• 2018
    9Toos28-12-2018

Heerlijk tijd gehad

Heerlijk rustig, vriendelijk personeel en schone kamers In bet restaurant kun je heerlijk eten Een aanrader

Gereisd met partner in november 2018

• 7Ilona kuipers02-11-2018

Genieten

Oxygen resort..rustig .veel tuin ..2 zwembaden..vriendelijk personeel..heerlijk appartement..Ik heb genoten..moest herstellen na medische ingreep..lekker eten..heerlijke zon...in de vroege morgen zoveel vogels horen...en echt een heerlijke tijd gehad...de Surinaamse bevolking is aardig en beleefd....het land zijn nog steeds de longen van onze aarde..er is teveel om op te noemen qua natuur...zwemmen in de soela's wakker worden in de Bush...je verwonderen over de schoonheid van de natuur

Alleen gereisd in oktober 2018

• Oude reviews

10Hueting Gorre28-09-2017

Top klasse

Oase van rust in prachtige tuin, heerlijk zwembad, prima (gerenoveerde) appartementen, goed restaurant, service minded en vriendelijk personeel, uitstekende locatie niet ver van drukke centrum en uitgaansleven dat voor een paar centen per taxi te bereiken is. Toppertje.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 10Bea07-01-2017

Paradijs op aarde

Super gezellig en mooie zwembaden restaurant waar je super lekker kan eten en vooral de rust is onbetaalbaar love it

Gereisd met partner in april 2016

• 9Bea29-09-2016

The place to be suriname

Super gezellig . Met geweldigpersoneel. ...2 mooie zwembaden en een fantastisch restaurant mooie ligging en de stad makkelijk te bereiken kortom een aanrader voor iedereen. ...

Gereisd met partner in februari 2016

• 9Maarten14-06-2016

Fantastische plek. Goede vibe, heerlijk restaurant

Fantastische plek. Goede vibe en heerlijk restaurant. Tour operator op het resort. Vriendelijk personeel. Voelt veilig en is het ook. Aanrader.

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Bea dekkers22-05-2016

Super relaxed

Oxygen resort is fantastisch wij zij er voor de derde keer geweest voor een maand Ook voor gezinnen met kinderen is t er goed vertoeven er zijn 2 mooie zwembaden en ook Q een fantastisch restaurant moment super lekker eten Personeel is ook super vriendelijk en behulpzaam

Gereisd met partner in maart 2016

• 10Ernst van Drumpt02-11-2015

Een aanrader.

Buiten het drukke centrum als een oase van rust ligt Oxygen, een resort met prachtige tuinen waarin de huisjes en appartementen staan en twee mooie zwembaden. Voor het eten kun je hier ook terecht in Restaurant Moments. Prima eten. Wij waren met een groep van 13 personen en hadden 2x4 kamers met elk een badkamer en per 4 kamers samen een eigen keuken annex woonkamer. Perfect voor groepen tot 16 personen. De service van de medewerkers is erg zorgvuldig en vriendelijk. Een ideale plek om twee weken heerlijk te genieten en uitgerust weer terug te reizen naar Nederland. Tijdens ons verblijf hebben we meerdere tours gemaakt en daarvoor is Oxygen een prima uitvalsbasis.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 9bea06-09-2015

super appartementen

Alle personeelsleden zijn fantastische mensen die werken er met plezier en daarom is de sfeer er ontzettend gezellig Schoon en 2 mooie zwembaden Het is er echt genieten. ..

Gereisd met partner in februari 2015

• 10Top ! waar voor je geld14-08-2015

Top, waar voor je geld !

Ruime appartementen, goed schoon en voorzien van goede airco, ijskast; goed functionerende douche; het park eromheen is prachtig, goed onderhouden, met veel terrasjes en 2 prima zwembaden van 11x5,5 m; een voor spelen en wij gebruikten de rustigere om baantjes te trekken; 3 wasmachines en 3 drogers op het complex; als je niet wilt koken een goed restaurant ( Moments), dat door de Paramariboérs als uitgaansrestaurant wordt aangemerkt, met amerikaanse keuken

Gereisd met partner in augustus 2015

4 tips over Appartement Oxygen

• Roel de Lange, 26-06-2013

Het restaurant van het resort heeft heerlijke steaks! Voor de mensen die genoeg van de Roti hebben:)

• ellen van zijl, 10-09-2013

Slagerij Stolk op de kwattaweg ong 10 minuten lopen. Zeker doen! Dagje Overbridge River Resort aan het strand aan de Surinamerivier. Van te voren bellen en hutje reserveren - hangmat huren of meenemen. Zelf bootje huren bij Leonsberg eerst lunchen bij plantage Frederiksdorp en daarna dolfijnen spotten

• Saskia Slim, 29-09-2012

Ideaal verblijf voor gezin met jonge kinderen en ook voor ouderen!

5 vragen over Appartement Oxygen

• Ron van der Plaat, 21-10-2017

prijslijst

De prijzen voor oxigen appartementen

• virginia, 03-08-2016

reservering

Ik zou heel graag van u willen weten of uw appartementen heft met twee slaapkamers voor de periode van 18 augustus tot en met 4 September. mijn email is [email protected]

• rohan, 22-07-2015

apapartement huren

goedendag willen volgend jaar voor 4 wk naar suri komen en dan met 2 gezinnen 4 volw en 5 kinderen en zou graag willen weten of u daarvoor ruimte heeft en wat de kosten zijn tevens een vraag of u ook auto s verhuurd of dat u een goed adres weet hoor uw reactie tegemoet

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4