Landhuis Overbridge River Resort

2.2Onvoldoende

• 2.3Hoeveelheid ruimte

Landhuis Info

Meer landhuisinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Overbridge River Resort voor je op een rij gezet:

26 reviews over Landhuis Overbridge River Resort

• 2018
    2Flo09-05-2018

Nooit meer!

Niet gaan naar Overbridge! Het is er zeer onveilig. De afgelopen maanden hebben er meerdere gewapende geweldadige overvallen plaatsgevonden en bezoekers en bewoners worden er niet over geinformeerd. Blijf weg!

• 2017
    1Carpe diem21-07-2017

Vreselijk

Dit is absoluut geen ! Ook wij hadden huisje nr. 1. (zie review hejsan 20 maart 2015) Twee jaar later nog niets veranderd! Suriname is een erg mooi land met veel mooie plantages - midden in de jungle - waar je heerlijk kunt verblijven en overnachten. Overbridge is een prima locatie om een dagje te zwemmen in de Surinamerivier. Als toerist heb je er verder niets te beleven en is het beter om gelijk met alle dagjes toeristen de locatie voor het donker te verlaten.

• Oude reviews

8Rian29-11-2016

Fijne plek

Eenvoudige maar schone accommodatie (wij hadden een zespersoons huisje). Vriendelijk personeel en mooie rivierkant en separaat zwembad. Goed georganiseerd.

Met oudere kinderen

• 10N. Eigenhuis11-04-2015

Fantastische plek !

Een tiende (!) bezoek aan Overbridge medio maart 2015 bevestigt het postieve beeld van alle voorgaande jaren. Ruime cabanas met airco, koelkast en magnetron. Een badkamer met warm en koud stromend water. Hutten voor de hangmat, zwemgelegenheid bij de Surinamerivier, prima catering in het restaurant en geen enkel lawaai door de strenge policy op dat punt. Zo dicht bij Paramaribo is er geen ander resort te vinden met dergelijke faciliteiten. En dat ook nog direct naast de historische plek waar eens Thorarica was, de eerste hoofdstad van Suriname met in de rivier nog altijd de zandbank waar destijds de zeeschepen werden gereviseerd.

Met oudere kinderen

• 1Astrid20-03-2015

Dit was eens maar nooit meer!

Wat een afschuwelijke plek. Het resort zal eens erg leuk en gezellig zijn geweest, nu is daar niets meer van over. Het strand ligt vol met troep en vuil, het zwembad is nooit afgemaakt en kan nu ook niet meer worden afgemaakt vanwege het zand dat er onder vandaan is gespoeld, waardoor de bodem is gaan zweven. Bovendien was het volledig uitgestorven (er waren in totaal 10 gasten, waarvan zes van ons reisgezelschap). Pluspuntje is de kwaliteit van het eten (in het als kantine aandoende restaurant). Op het moment dat wij er waren absoluut geen activiteiten op het water, die wel worden beloofd. De cabanas hebben last van achterstallig onderhoud en het stonk in de badkamer (wij hadden nummer 1). Bij het naar bed gaan bleek de sierstrook op mijn bed vol te zitten met kleine beestjes (waarschijnlijk heeft iemand er iets zoets op gemorst). De volgende ochtend bleek ook mijn pillendoosje vol te zitten met deze beestjes. Ik werd vriendelijk aangehoord, maar er werd verder geen actie op genomen.

• 7Suez23-09-2014

Surinaamse centerparcs

Overbridge wordt aangeprezen als jungle resort. Maar wie echt in de jungle is geweest weet wel beter. Wij vonden dit meer een Surinaamse variant van center parcs. De huisjes zijn een beetje oubollig ingericht, maar wel erg ruim. Ligging aan de rivier is mooi. Voor gezinnen lijkt mij dit een prima locatie. Maar achteraf gezien als ik iets zou kunnen wijzigen aan mijn Suriname vakantie dan zou ik in plaats van Overbridge liever nog een paar dagen echt de jungle in zijn geweest. Restaurant voor ontbijt en diner is redelijk sfeerloos. Maar voor de rest hebben we hier wel een prima tijd gehad. We hadden ook de pech dat het weer een beetje tegenviel, met een stralende zon had het er misschien ook weer anders uigezien.

• 5Ramesh23-05-2014

Leuke plek te vertoeven, helaas...

Zeer slechte service van personeel. De bodem van het zwemgedeelte van de rivier zit vol troep zoals buizen, gescheurde netten en ander rotzooi

• 8Mark19-04-2013

Luxe voor Surinaamse begrippen!

Een nacht met een groep hier verbleven. Prima! Huisjes voor Surinaamse begrippen luxe met goede bedden, airco, warme douche! En goede faciliteiten op het park. De entree verdient aandacht maar eenmaal bij de receptie ben je dat vergeten. Mooi aangelegd strand. Eten prima. Personeel zeer vriendelijk. Helaas regende het tijdens ons verblijf.... Bezoek aan iets verderop gelegen plantage Toledo met boot van resort is aanrader.

• 7Iwan18-06-2012

Mooie resort aan de surinamerivier

We hebben een aantal dagen heerlijk genoten van niets doen op het strand. De huisjes zijn ruim en schoon. Er hangen strandlakens in het huisjes. Verder is het van alle gemaken voorzien, zoals koelkast, airco en magnetron. Je kan er eten, alleen daar moet je niet teveel van verwachten.

• 4MR12-05-2012

Leuke ligging, maar zéér klantonvriendelijk

Overbridge River Resort is leuk gelegen in de jungle aan de Surinamerivier. De huisjes zijn naar Surinaamse maatstaven best luxe, maar verwacht zeker geen resort 'Westerse stijl'. Eigenlijk is het enige vertier ter plekke het rivierstrandje, dus een verblijf voor langer dan twee tot drie dagen is niet aan te raden. Extra activiteiten zoals een boottochtje zijn buitenproportioneel duur. Het grote nadeel aan het resort zoals wij dat hebben ondervonden is de extreem klantonvriendelijke houding van een deel van het personeel. Nu is het concept klantvriendelijkheid in Suriname sowieso nog niet overal doorgedrongen, maar in Overbridge maakte men het wel heel erg bont. Zelden heb ik zulk onaardig en onbeleefd personeel meegemaakt, met werkelijk geen enkele interesse in (de wensen van) de klant. Klanten zijn maar lastig, want ze verstoren de rust van het personeel, lijkt het motto. Zolang het personeel nog geen cursus klantvriendelijkheid heeft gehad, kan ik dit resort alleen maar afraden.

Met jonge kinderen

1 tip over Landhuis Overbridge River Resort

• N. Eigenhuis, 11-04-2015

Rij van hieruit vooral ook naar Jodensavanne.

0 vragen over Landhuis Overbridge River Resort

• Balkon / terrasAanwezig
    • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koffie en thee, TV

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportVissen