Hotel North Resort

• Sauna

7 reviews over Hotel North Resort

• 8fam met 2 kinderen 10/13 jaar13-08-2011

leuke tijd

Net terug van north resort. super vriendelijke nacht waker en vriendelijk ontvangen. kamers zijn schoon en zien er heel erg netjes uit, alles is heel en aanwezig. goede bedden en douche ook keurig. geen ongedierte aanwezig. zwembad is echter een min punt alle pleisters waren op bij terugkomst er zijn heel veel scherpe tegels in het zwembad zowel bij trapje als bij diepe gedeelte. Wij hebben ons veel opengehaald aan deze randen. ontbijt is aanwezig maar sober maar met eigen middelen is het wel lekker ontbijten. restaurant is duur en vet eten in supermarkt om de hoek kun je veel kopen of bij choice supermarkt dat is de best de supermarkt naar het hotel is erg vies en vaak bedroven middelen. north resort is een prima hotel met een rustige gezellige sfeer wifi ontvangst is alleen in de loby niet in de kamers bereikbaar dat is wel jammer... bij een volgende bezoek doen wij weer north resort..... tot ziens.. auto huren is aanrader, tip. domburg,colacreek, fort zeelandia, amsterdam

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 8Erika22-08-2010

Goed hotel

Goed hotel, erg schoon, grote kamers, mooie badkamer. Ontbijt was eenvoudig maar goed. Ook in restaurant gaan eten, niet alles op de kaart was aanwezig, maar met wat hulp en aanwijzing toch een heerlijke maaltijd op tafel. Als je de stad in wilde kon je taxi vragen bij de balie, aardig personeel, altijd behulpzaam. Gratis internet, stond 1 pc. Zwembad was heerlijk en schoon. Kortom een heerlijke vakantie geweest.

Gereisd met vrienden in februari 2010

• 10jennifer26-08-2009

je voelt je op je gemak. prettiger dan thuis

na een vermoeide vlucht kreeg ik een gepaste ontvangst je voelt je gewoon op je gemak, alle privacy aanwezig gewoon een tien. heerlijke bestemming en eten heel veel service. waarvoor je moet betalen bij andere hotels wordt je gewoon gratis gegeven bij north resort. gratis internet en goede verbinding ook. ik heb waard voor me geld gehad en kom cker terug

Zakelijk gereisd in mei 2009

• 7Sjoerd30-03-2009

Je krijgt wat je kan verwachten, niet meer

Voor werk ben in regelmatig in Paramaribo. Ik werk voor een groot bedrijf met een hoofdvestiging in Panama en een kantoor in Suriname. Ik heb op diverse plekken in Paramaribo gelogeerd, en deze is bepaald niet slecht, maar ook niet de top. De kamers zijn ruim en netjes. Ontbijt valt ietsje tegen, er zit niet een surinaams tintje aan. Het zwembad heeft geen veiligheidshek voor kleine kinderen. Ook komt het buiten een beetje beklemmend over, links een groot gebouw en rondom een grote schutting, een beetje ingeklemd gevoel komt ook door weinig groen op het terrein. Tijdens mijn verblijf werd er in het weekend een bruiloft gevierd, gaf wel wat geluidsoverlast en de huurauto kon ik niet meer kwijt.

Zakelijk gereisd in februari 2009

• 10Rider19-06-2008

In vergelijking met de alternatieven in Paramaribo een aanrader !

Vriendelijke staf, ruime kamers en schoon !

Alleen gereisd in juni 2008

• 10P.Leming09-03-2008

North Resort is lekker rustig,net buiten de stad. Hele aardige behulpzame mensen bij de receptie. Lekkere dingen bij het ontbijt. Luxe kamers van alle gemakken voorzien en warm en koud water. Het is heerlijk vertoeven aan het zwembad met een boekje. Geen lawaai. Je waant je echt even in een oase van rust. Zeker een aanrader !!

Gereisd met partner in januari 2008

Hotel North Resort info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages