Appartement Mingdoelmanstraat

Appartement Mingdoelmanstraat

7.4Goed

Suriname, Suriname, Paramaribo

Op vakantie geweest naar Mingdoelmanstraat?

7.4Goed

Appartement info

Meer appartement info

5 reviews over Appartement Mingdoelmanstraat

• 7Richard Reijerse20-10-2013

Geen borg terug gehad

De overbuurvrouw Jeanette is super vriendelijk en helpt overal waar dit nodig zou zijn.

In 2008 voor het eerst hier heen geweest app A. Dit was klein, maar voldoende voor 2 personen, eigen wasmachine was ideaal. verder geen klachten en borg terug gehad.

In 2012 app c genomen, dit was boven en op zich ruim. geen eigen wasmachine, en de trap naar beneden was niet ideaal, huis begint slijtage te krijgen, ruimen sluiten niet goed, stielen kraken aan alle kanten., verder geen commentaar, de ligging is perfect, dicht bij de mall, dicht bij de stad winkels in de buurt, gewoon erg goed.

Alleen kreeg ik deze keer mijn 50 euro borg niet terug, afspraak was 500 euro per maand en 50 euro borg (voor reservering). Bij terug komst in juni 2012 meteen gemaild wanneer ik mijn borg kon verwachten, kreeg ik te horen dat de huur prijs omhoog was gegaan naar 550 en ik niks terug kreeg.

Gereisd met partner in mei 2012

• 8Rio03-02-2013

Fantastische plek

Tijdens de renovatie van onze woning, hebben wij ervoor gekozen om even op vakantie te gaan. Onze vakantie hebben wij aan de Ming Doelmanstraat 104 doorgebracht. Het is een prima plek, ik heb mij veilig gevoeld. Alle ramen en sloten waren dubbel beveiligd. Door uitstekende ligging van het vakantie complex hadden wij geen auto gehuurd, wij konden aan de overkant van de straat op de bus stappen, en soms wandelend naar het centrum. Veel voorzieningen waren in de directe omgeving aanwezig . De woning was schoon en kun je als je daar behoefte toe hebt zelf lekker kokkerellen. Ik heb genoten . Dank aan Jeanette die ons heel vriendelijk bijstond.

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 6Richard02-01-2013

Nooit meer naar 104

In 2008 ben ik voor het eerst naar Suriname geweest Mingdoelmanstraat 104 App A, voor weinig geld 100 euro pw een leuk huisje met eigen wasmachine. Echter mei 2012 ben ik hier op afgeknapt door de handelwijze van Evert Chin. Op de website staat 500 euro per maand voor app C en 50 euro borg. Die 50 euro heb ik betaald vooraf. In Suriname aangekomen werden we opgehaald we moesten 35 euro betalen voor ophalen en 35 voor de terug weg (70 in totaal).

Toen we bij het huisje kwamen werd ons gezegd dat het 45 moest zijn en dit een fout was op de website, gelukkig had ik mijn email meegenomen waar in Evert aangaf dat het 35 moest zijn, en zo werd het dan ook.

Dicht bij het centrum met de bus 10 minuten voor 1,25 SRD.slechts 0,35 euro cent.

In het huisje merkte we toch wel wat achterstand in de onderhout, stoelen waren krakkemikkig, ramen vielen uit hun kozijnen, en ik er gelijk melding van gemaakt bij Jeannette,

Gereisd met partner in mei 2012

• 7Jermain Zegwaard15-03-2009

Meer voor surinamers op familiebezoek

Vanwege de goede prijs hadden wij voor deze locatie gekozen. Alleen voor een leuke vakantie zou ik mensen toch aanraden om naar een echt appartementencomplex te gaan wat ook voor dit doel is gebouwd met wat luxe. Ik persoonlijk had hier niet het vakantiegevoel maar iets van thuiskomen maar dat doe ik in nederland al iedere dag. Achteraf zoiets als een zwembad gemist, die dingetjes die je net dat vakantie gevoel kunnen geven. Wel zeer geschikt voor bijv surinamers die voor familiebezoek naar suriname komen. Trouwens deze oktober (2008) is het wel zeer heet in paramaribo.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 9Traveler21-05-2008

Aan de Mingdoelmanstraat 104 heb ik me helemaal thuis gevoeld. Als ik vragen had kon ik altijd bij mijn contactpersoon aan de overkant terecht. De ligging is ideaal, dichtbij alles en is ook nog in een veilige buurt. Over het algemeen zeer tevreden en heb ik gedurende mijn stage van 3 maanden mij heel erg thuis gevoeld. Ik kijk ernaar uit om weer eens terug te gaan maar dan met vakantie.

Gereisd met vrienden in mei 2008

Appartement Mingdoelmanstraat info