Appartement Meleachi

1 review over Appartement Meleachi in het Nederlands

Een aanrader

Audrey
19-5-2010

Betreft een kleinschalig appartementencomplex van 4 appartementen. De directie en het personeel is bijzonder vriendelijk en altijd bereid je te helpen en je vragen te beantwoorden. De appartementen zijn ruim opgezet en zijn volledig ingericht inclusief tv en rijstkoker. Binnenkort ook internet in de appartementen. De appartementen worden om de dag schoongemaakt en wordt het beddenlinnen en de handdoeken verwisseld. Een taxibedrijf is om de hoek dus bijzonder snel ter plaatse. Het is ongeveer 10 minuten met de taxi van het cenrum van Paramaribo. Kortom beslist een aanrader voor een fantastisch verblijf in Suriname.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Apr 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Meleachi in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Meleachi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.